• paradisfågel

Hockey brudar

Här kan vi hockeytokiga brudar samlas

• Svar på tråden Hockey brudar
  • Pumpkin

Kan inte bli mkt bättre

Nienna skrev 2008-05-15 11:26:12 följande:
    Japp, det är han. Snyggt klädd brukar han vara också. Sen är han ju jämtlänning också.
  • Nienna
    Pumpkin skrev 2008-05-15 11:40:36 följande:
    Kan inte bli mkt bättre
    Nä, jag menar det.
  • Ninnispinnis

Tusen tack för tipset!

Det visade sig att jag bara behövde göra en kanalsökning för marknätet, så nu slipper jag lyssna på Radiosporten ikväll... ;)

Nienna skrev 2008-05-15 10:57:10 följande:
    Vi har en tv med inbyggd box, men inget programkort. 6:an ska man alltså få in även om man inte har parabol och programkort. Den ingår i basutbudet som alla ska ha tillgång till, tillsammans med bl.a. 1:an, 2:an, 24:an och 4:an.
  • Nienna
    Ninnispinnis skrev 2008-05-16 19:52:53 följande:
    Tusen tack för tipset!Det visade sig att jag bara behövde göra en kanalsökning för marknätet, så nu slipper jag lyssna på Radiosporten ikväll... ;)
    Ah, vad bra! Njut av tv-tittandet ikväll/natt då!
  • Helena1978

Hur tror ni att det går för sverige? Tror att det kan bli svår tippat, men förhoppningsvis en bra och spännande match. Bättre iallafall än den mellan ryssland-finland

• Nienna

Hoppas ju verkligen att Sverige vinner. Tror att vem som än vinner blir det med bara 1 mål mer.

• Fjosok

Är man men hockeytokig så jag kanske får hänga med er? ;)

• Nienna
    Fjosok skrev 2008-05-16 22:57:19 följande:
    Är man men hockeytokig så jag kanske får hänga med er? ;)
    Självklart!

Jag har bara en sak att säga efter första perioden: Tack, Henrik Lundqvist för att vi inte ligger under med 5-6 mål!
  • Fjosok

jjjaaaaaaaaaaa!!!!

3-3

rättvist? kanske inte men oj vad skönt!!!

• Nienna

5-3, Sverige gör för många misstag. Ska de kunna ta hem de här måste de skärpa till sig ordentligt...

• Nienna

Det är bara att gratulera Kanada, men jag tycker att Sverige rycker upp sig ordentligt i 3:e och gör en bra match. Spännande var det i alla fall, det kunde lika gärna blivit sudden. Vi får hoppas på bronset.

• Fjosok

Absolut. När mitt kära Skellefteå AIK spelade SM-kvart mot HV så gick inte snacket OM vi hade en chans utan hur mycket motstånd vi skulle kunna göra.

Kanada är överlägsna på alla positioner, men 3:- lyckades sånär kämpa ner dom. All heder åt vårat kära landslag!

• Nienna

Ja och nu får vi ju möta ärkerivalerna och förhoppningsvis spöa skiten ur dem ännu en gång!

• Nienna

Själv är jag MoDo:it, glädjen var stor ifjol. I år var det dock inte lika kul...

• gustafmatilda

Längesen jag var så här nervös under en match. Canada förtjänade det, det kan man inte säga nåt om. Men bra jobbat Sveriges spelare!

• Fjosok

Jo, gäller ju att vara realist. Hade Sverige vunnit så hade det varit ett mirakel. Och dom gjorde det så bra

Samma sak för ss i Sm-kvarten. Att förvänta sig seger mot dom som man förstod mer eller midnre skulle vinna SM skulle bara vara naivt, däremot kan man förvänta sig att laget presterar allt vad dom kan.

Och det gjorde Sverige idag

• matildaochniklas

Sverige gjorde iafen stark insats igår!
    Och ikväll spöar vi Finland!

Svar på tråden Hockey brudar