• paradisfågel

Hockey brudar

Här kan vi hockeytokiga brudar samlas

• Svar på tråden Hockey brudar
  • Lövings

Ja, tråkigt att vinna på så vis. Blir ingen riktigt vinst eftersom de skulle inte ha vunnit den matchen egentligen. Men tack vare en domare som blåste för tidigt förlorade vi..

• paradisfågel

Så här i VM-tider tänkte jag bara höra hur många här inne som följer vårt svenska landslag?

• matildaochniklas

Så härlig match idag!!!

• Ninnispinnis

Blir lite irriterad på att trots att vi har säkert 50 TV-kanaler så har vi inte kanal 6... Har därför suttit och lyssnat på VM på radio, inte riktigt samma känsla ;)

• Nienna
    Ninnispinnis skrev 2008-05-15 09:16:11 följande:
    Blir lite irriterad på att trots att vi har säkert 50 TV-kanaler så har vi inte kanal 6... Har därför suttit och lyssnat på VM på radio, inte riktigt samma känsla ;)
    Men 6:an går ju på det markbundna nätet. Jag är så glad att VM går på 6:an i år istället för 3:an eftersom vi bara har grundutbudet.
  • Ninnispinnis

Vi får inte in den i alla fall... Har frågat m2b som har koll på det där, och trots digital-TV + parabol får vi tydligen inte in den. Eller har jag missat något? Är inte så teknisk... Hade ju varit kanon om jag kan se semin på TV!

• Nienna

Vi har en tv med inbyggd box, men inget programkort. 6:an ska man alltså få in även om man inte har parabol och programkort. Den ingår i basutbudet som alla ska ha tillgång till, tillsammans med bl.a. 1:an, 2:an, 24:an och 4:an.

• Ninnispinnis

Detta ska jag definitivt kolla upp! Tack för tipset :)

• Pumpkin

Och hur mumsig är inte Henrik Lundqvist då? Mmm Räcka ut tunganOskyldig

• Nienna
    Pumpkin skrev 2008-05-15 11:15:37 följande:
    Och hur mumsig är inte Henrik Lundqvist då? Mmm
    Japp, det är han. Snyggt klädd brukar han vara också. Sen är han ju jämtlänning också.
Svar på tråden Hockey brudar