Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Ja jag kan ju säga att jag går på rosa hockeymoln ikväll, då jag var på matcen Färjestad-Linköping och värmlänningarna vann!
Härlig stämning!
Va kul med en hockey tråd!!
Min m2b har ju gjort mig till ett riktigt Leksands fan så än så länge får väl inte jag hänga med er som håller på elitserielag. Men snart så
En tråd för mig, även om elitserien är över för oss
Här har ni en som i kväll är ruskigt besviken över några fjuttiga sekunders effekt.. Japp, jag är HV71:are
Ah! Bra initiativ! Är lite avis på Nightingale! Nu har Färjestad vilat färdigt, så även om det smärtar mitt östgötska hjärta en aning; hej då LHC! ;)
En till hockeytok, även om säsongen är över även för mitt lag. Men jag lever på SM-guldet från ifjol ett tag till. Får väl sympatiheja lite på Timrå som också är västernorrlänningar, fast de slog ut oss. Om ni inte förstått det redan så är jag Modoit.
Wow! kul tråd. ja e ett stort HV-fan! spännande att se i hur det går nu i slutet! =)
Heja Färjestad!
Var rädd att det var kört förra matchen men nu är vi på gång igen.
Åh vad kul! Jag är också Färjestadare i själ och hjärta, bor inte i närheten av Karlstad så det är kanske lite märkligt men det blev bara så för många år sedan.
Har aldrig varit på någon hemmamatch men bortamatcher i Malmö och Jönköping... älskar att stå i klacken och sjunga och ropa ramsor.