• paradisfågel

Hockey brudar

Här kan vi hockeytokiga brudar samlas

• Svar på tråden Hockey brudar
  • paradisfågel

Hoppas på att båda lagen hamnar i samma serie, helst i elitserien . Ett fartfyllt spännande derby är bland de härligaste som finns! Därför håller ja på båda
    Men kan villigt erkänna att mitt hjärta klappar lite mer för Leksand än för Mora.

matildaochniklas skrev 2008-03-30 17:33:57 följande:
    Du kan ju inte hålla både på Mora och Leksand! Nej, ta och ge upp Mora nu och håll på ett riktigt lag istället
  • matildaochniklas

Låter bra det!

På min tv ikväll blir det iaf HV -Timrå, hoppas såå attTimrå vinner!

• paradisfågel

Antar att Leksandsmatchen igår var till belåtenhet? Själv så missade jag den Men kommer definitivt sitta bänkad framför tv:n på tisdag när de e dags igen för Leksand att möta Mora..

• matildaochniklas

Jadå, det var kanon! Gjorde hela kvällen perfekt! Har en kollega som håller på Mora så idag gick jag dit med min Leksands halsduk, haha! Man får passa på att vara kaxig när man kan
    Jag kommer missa matchen på tisdag för jag jobbar

• Helena1978

Det var en riktig snäll match i daladerbyt. Inte som det brukar vara när lagen möts. Jätte kul att Leksand vann! Hela familjen är "Leksingar till vi dör"

• paradisfågel

Haha jo visst får man de Brukar ni kolla på dem live?

• matildaochniklas

Jag håller med, det var lite lojt!
    Men va gör väl det när leksand iaf tar 3 poäng! Synd bara att brynäs inte kunde vinna över malmö, då hade vägen till elitserien varit så mycket enklare.

Helena1978 skrev 2008-03-30 17:50:32 följande:
    Det var en riktig snäll match i daladerbyt. Inte som det brukar vara när lagen möts. Jätte kul att Leksand vann! Hela familjen är "Leksingar till vi dör"
  • Helena1978

Det kommer ju bli en nagelbitare om vem som tar elitserie platserna. LIF fick ingen drömstart och det var tur att det blev oavgjort för Mora-Brynäs.
    Men det är det som är roligt med hockey... ALLT kan hända.

• matildaochniklas

Ja, vi åker på så många matcher vi kan! Vi bor i eskilstuna så ibland blir det ju liite väl långt att åka.

paradisfågel skrev 2008-03-30 17:50:56 följande:
    Haha jo visst får man de Brukar ni kolla på dem live?
  • paradisfågel

Kay, får hoppas att matchen på tisdag blir bättre då..
    Tur att de både e kval och slutspel nu så man får en ordentlig dos hockey

Svar på tråden Hockey brudar