• paradisfågel

Hockey brudar

Här kan vi hockeytokiga brudar samlas

• Svar på tråden Hockey brudar
  • paradisfågel

Ja det håller jag med om, vet iofs inte hur linköping har spelat, men av resultatet att döma så har de spelat bra. HV spelade väldigt bra ikväll tycker jag, så de förtjänade de, även om jag skrivit att de skulle vatt kul om de blev en nagelbitare..

• ROM2008

Paradisfågel, ja han är duktig. Lite oberäknelig ibland men helt suverän när han har flyt. Lyckades ju dock inte så bra i NHL.

Är så glad för vi vann i kväll.. Får jag hem en lycklig blivande från arenan snart också... Å det är ju aldrig fel .

Grattis också Linköping!!

• paradisfågel

Haha nej det är det inte Min blivande brukar vara överlycklig bara vi kommer iväg på en match haha.

Om du tycker Liv är oberäknelig så skulle du spana in Belfour i Leksands mål. Visst, han är duktig han också (har spelat i NHL), men rätt va de e flyr han ut ur mål o kravlar runt som en fisk på land innan han tar sig in i målgården igen.. Min sambos kompisar kallar det för att göra en belfour..

• misstrixie

Usch vad jag skäms, vi spelade ju som krattor ikväll...

• snö vit

ja!!! LHC på topp, håller tummar & tår inför nästa match!

• paradisfågel

Ja, då är det match ikväll igen.. Omgång 5.

HV71 mot Timrå - nedsläpp 19.00 i Kinnarps arena, Jönköping. Sändningsstart 18.45 i Canal+Sport1

Linköping mot Färjestad - nedsläpp 19.00 i Cloetta Center i Linköping. Sändningsstart 18.30 i kanal5.

• misstrixie

Jag är ett nervöst VRAK...

• paradisfågel

misstrixie, hur gick de med mötet med designern igår?

• misstrixie
    paradisfågel skrev 2008-03-31 14:57:44 följande:
    misstrixie, hur gick de med mötet med designern igår?
    Åhh det gick jättebra tack! Jag hade med mig en tärnklänning som hon fick titta på, sedan valde hon ut en massa vackra pärlor och stenar som passade till färgen och så testade vi olika kombinationer. Det kommer att bli otroligt fint! Halsbanden blir inte exakt likadana men det syns ändå att de hör ihop och att de är utformade med kärlek.
  • paradisfågel

Va skönt att de gick bra!

Vad tyckte du om matchen/-erna igår?

Hur tror ni att de kommer sluta ikväll?

Svar på tråden Hockey brudar