Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Har redan börjat ladda för nästa säsong nu...
:)
Ikväll smäller det! Vem vinner kampen om Siljan?
Kampen om Siljan är ännu inte över. Nu är det dags för den andra och slutgiltiga matchen. Mora och Leksand möts ännu en gång.
Matchen visas i TV4Sport, sändningsstart 18.50 med nedsläpp 19.00 i FM Mattsson Arena i Mora.
För tillfället ligger Leksand på en tredje plats i kvalet och har endast två poäng ner till Mora som ligger tätt efter. I lördags när kampen om Siljan inleddes vann Leksand med 2-0 i hemmaarenan. Kan de göra det igen? Eller kommer Mora att slå tillbaka?
Leksand vinner ikväll!
Leksand borde vinna, med tanke resultatet i lördags, men det kan ju gå nästan hur som helst..
En liten sidokommentar om Moras arena: När Rögle spelade i FM Mattsson arena den 19mars. Ni kanske läste i bla Aftonbladet dagen efter om läktaren som rasade.. (Kanske inte har så mycket med matchen i sig att göra) Men när Rögle spelade var fansen på läktaren ca 40 pers, o där kommer säkert vara betydligt fler som vill stå där ikväll.. Kommer den att stå pall?
Leksand vinner!!!!! Hjälp mig att hålla tummarna och heja fram det enda dalalaget, LIF! Jag är ju på jobbet så jag kan inte se Jag kommer dock att sitta klistrad framför radion. Börjar bli lite nervös!
Heja heja heja Leksand!
Lovar! Vi kommer heja för fullt här! (har bjudit hit några av sambons kompisar som e leksand-fans)
Låter bra det!! Hoppas verkligen att läktaren håller ihop, inte kul om mina kompisar blir skadade!
Nej verkligen inte! Min bror var där när läktaren gick sönder sist.. Som tur var inget brutet, "bara" stora skrapsår
Usch va otäckt! Många av elitserielagen vill ju ha bort mora av den anledning, alldeles för dålig arena!
Men ikväll är det Leksands kväll! *håller tummarna*