Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Man kan alltid klaga på domsluten visst! Men... Dommaren måste hålla samma nivå genom hela matchen. Är den hård i dem två första perioderna, måste man vara det i den tredje också... Vet inte om jag fick ut mitt budskap är så förbaskat trött.
matildaochniklas: ungefär så är det för mig också!
ROM2008: kan hålla med dig! Väntar med spänning på att se hur de går med förslaget om att ha två huvuddomare istället för en..
Tror ni att ett införande av ett nytt domarsystem kommer bli till det bättre? Menar både ur domarens synvinkel och spelarnas..
Jag tror att det iaf blir bättre för domarna. Överlag så är väl domarna egentligen rätt bra! Bara det att det är lättatt skylla på dom när det går dåligt. Och självklart gör domaren fel ibland,så kanske skulle det bli bättre med två huvuddomare.
Helena1978, jag håller med dig!
Håller med dig matildaochniklas. Det ÄR väldigt lätt att skylla på domaren. Har gjort de mer än en gång då jag som jag tidigare skrivit ofta är väldigt partisk när det gäller domslut..
Jag tror att om det domarsystemet kommer ändras så man har två huvuddomare, så kommer det nog vara nånting som gör det lite struligt i början, att de inte är helt överens o så. Men jag tror att bara systemet får lite tid på sig att "komma igång" ordentligt så borde de funka bra.. Jag hoppas iaf på att det blir bättre..
Paradisfågel, jag tror det är utmärkt om vi kan få ett domarsystem mer likt NHLs med två huvuddomare! Kommer dock säkert ha en del barnsjukdomar precis som du skriver...
I kväll gäller det för min del! . Hoppas de tar hem segern av dubbla anledningar, dels för att det då är klart och dels för att det inte blir någon 7:e avgörande samma kväll som jag bokat upp mig för tjejmiddag
. Håll en tumme för oss i kväll snälla ni så det blir E4 final i år!
ROM2008: Har jag missat något? Har för mig att det inte är någon match förrän imorrn? Och att det då är den sjunde avgörande mellan HV-Timrå?
Paradis, ja det är jag som går hemma och blir veckovill :-O. Imorgon kväll menar jag.. Förlåt!