Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Jo, jag vet... det har vi gjort i flera år nu! Men det hade ju varit skönt och framför allt lite enklare om dem vunnit
Håller med dig helena! Istället har pressen ökat, det är synd, men vi får tro o hoppas att de klarar de ändå!
Ja, absolut!
LIF spelade ju bra idag nästan hela matchen igenom. Det var efter det sista målet som Mora gjorde, då dem verkade bli helt lamslagna. Otur med puckarna, dem studsade inte deras väg ikväll och dommaren... ja vad kan man säga... släppte allt och Lif hade inte denna på rätt sida heller... Men om det hade varit omvänt för leksand... då hade man kanske inte sagt så mkt
Nej antagligen så hade man nog inte gjort de Trodde mer än en gång att de skulle bli oavgjort.. Hade ju inte precis tippat att mora skulle vinna.. Om än på håret.. Leksand hade många fina chanser.
Min m2b gillar absolut inte RÅDBJER och har aldrig gjort, kommer förmodligen aldrig att göra det heller!
Det var riktigt jobbigt att höra matchen på radion, dom pratatde ju om alla hockeymatcher, handboll och fotboll samtidigt. Dessutom spelade dom massa musik som avbröt hela tiden. Men vad jag kunde höra så gjorde Leksand en svag avslutning på första perioden.
Nu vet jag inte vad det gäller men är inte heller någon big fan av Rådbjer men kommer framförallt aldrig förstå varför herr LÄRKING får fortsätta att döma?! Har ni någon nagel i ögat till någon av de randiga?
Har en nagel i ögat till så många domare att jag inte ens minns namnet på en tredjedel av dem (är uppväxt med hockey och har alltid varit väldigt partisk när de gäller domslut)
Ha, ha, ha ja det är inte lätt för de stackarna att göra rätt! Måste vara ett av de otacksammaste jobben i världen
Jag kommer aldrig ihåg vad domare heter eller var de kommer ifrån, men det finns många man inte gillar!