Hockey brudar
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Här kan vi hockeytokiga brudar samlas
Sketans bananer, det där gick ju inget vidare .
Får lira bättre på onsdag!
Hoppas även jag på en superspännande final!
Jag hoppas för Leksands skull att Läck får stå! Han har ju inte fått spela så mycket, dessutom är han jäkligt duktig!
Hade ingen aning om att de va Kempe som sagt åt Belfour att inte skulle följa med...
Kul för vissa att ni fortfarande e med *hmpf* Sen Färjestad åkte är det ju inge skoj längre. Nej, skämt åsiodo...
...men själv har jag börjat fotbolls-säsongen istället. Elfsborg vann med 3-0 över AIK igår, YES!
Kanske dags att starta en fotbollstråd också?
Ikväll är det kvalserien till elitserien som står på programmet. Som redan diskuterats så kommer Leksand att spela borta ikväll mot Brynäs. Mora kommer spela mot Västerås i FM Mattsson Arena. Malmö kommer att möta Rögle på hemmaplan. Det är även den matchen som kommer sändas på tv. Kanalen är tv4+sport, men sändningsstart 18.50.
Nä, inte jag heller. Men det stod på text-tv igår.
Sambon kommer att "köpa" Leksands matchen så att vi kan seden på internet. Jag hoppas verkligen att Västerås gör sitt och vinner över Mora idag! Västerås spelade faktiskt bra i söndags och Thalberg (heter han så?) var grym i målet.
Kul med Hockey tråd!!!
Har inte läst allas inlägg..
Är man ensam deppig Frölundait?????
Ser fram emot VM istället
Mm, det var kul för dom! Kan ju inte vara kul att spelakvalserien utan att få ett enda poäng, så det satt nog skönt att spöa ledarna!
Det blir Belfour som står ikväll, bäst för honom att han gör sitt livs bästa match! Kempe tyckte att han såg riktigt het ut på träningen imorse. tränar dom samma dag som dom har match? Även Elofsson är tillbaka till kvällens match mot Brynäs.
Hehe precis! Dessutom har jag en liten nagel i ögat på malmö redhawks.. Så tyckte de va extra kul