Jag har inte läst alla inlägg, men jag tänkte berätta om min dag igår. Jag hade gjort 3-rättersmiddag och stressat som sjutton för det är en del pyssel med en liten bebis som ska ha uppmärksamhet samtidigt som man ska handla och sen laga mat, men jag fixade det och dukade fint och så.
Han pratade om alla hjärtans dag dagen innan, så jag tänkte att kanske kommer han hem med någonting det här året, men inte då. Han hade "glömt", precis som han "glömde" vår 1-årsdag. Men då jä-lar fick han minsann veta att han glömt vår årsdag för sista gången hihi...Det har han inte gjort om igen haha...
Nu har vi varit tillsammans i 13 år och jag vet ju hur han är, några blommor får jag så gott som aldrig och visst skulle det vara roligt med lite uppvaktning ibland, men jag har blivit lite avtrubbad själv genom åren och blir inte ens besviken längre.
Skulle han komma hem med blommor eller göra något extra så där, så skulle jag verkligen bli rörd och uppskatta det, men jag orkar inte ha några förväntningar för att sen bli besviken.
Han är bra på så många andra sätt som är viktigare, så jag är lycklig som ändå har en toppenman, trots att han har sina mindre charmiga sidor när det gäller uppvaktning.
Men det kunde ju ha varit värre, han kunde ju varit dum mot mig eller så, brukar jag tänka.