• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Nessan

Gaah! Ett dygn utan BT!! (Varför har just jag blivit beroende!!?!?)

• Miss Blue

Näää byta forum vill jag inte göra...har kollat in andra och det verkar inte vara lika roliga människor där som här på BT
    Men man börjar ju fundera när det tar sån himla tid innan de kan fixa det!!!

• MrsFellerA

Jag var ju lite snabb i fingrarna igår....lycklig för att äntligen komma in var jag ju tvungen att skriva det...men jag blev ju utkickad igen direkt efter jag skrivit det och kom sedan inte in något mer. SUCK! SUCK! SUCK!

• bridesilly

men nu börjar det bli jobbigt tycker jag när man inte kan komma in under dagtid heller

• Blomsterbrud

Igår kunde jag inte komma in alls....
    Detta är inte bra för blodtrycket

• niklasbivandefru

kunde inte heller komma in igår!!!!!!!!!! panik

• bridesilly

fortfarande inte utloggad känner hur psykbrytet lättar något hahaha

• MrsFellerA

Ja - det är allt bra tur att man kommit in idag. Igår stod håret rakt upp, ögonen var röda och vänster arm hade spasmer. Kunde inte jobba, inte äta, knappt andas.

Skämt åsido - det är n*å*g*o*t irriterande när det inte går att komma in!

• bridesilly

hahahahaha

MrsFellerA skrev 2008-02-08 21:35:07 följande:
    Ja - det är allt bra tur att man kommit in idag. Igår stod håret rakt upp, ögonen var röda och vänster arm hade spasmer. Kunde inte jobba, inte äta, knappt andas. Skämt åsido - det är n*å*g*o*t irriterande när det inte går att komma in!
  • Thailand 08

Men jisses tjejer .Kranglar det an?? Jag hade nog tur ikvall da som kom in...sitter pa hotell i thailand

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida