• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Blomsterbrud

Thailand 08
    Kanske hinner jag in en sväng i eftermiddag/kväll men sen är det datorfrittt hela helgen.
    Vi åker vid tre tiden i natt till Vännäs, m2b ska köra rally.
    Jag ska överleva tokbilresa utan bt osv, jag kan inte ens läsa i en bil utan att må illa så 14 timmar bilresa är inget jag går igång på..

Så jag passar på att önska dig lycka till och hoppas ni får det helt underbart.
    Jag avundas din resa till värmen
    Du måste berätta när du kommer hem.
    Ha det bäst nu och stora lycka till kramar kommer här..

• Thailand 08

Tackar!! Ska lämna rappårt.Vännäs har jag åkt tåg igenom :)

• Blomsterbrud

Jag ska frysa ihjäl på en serviceplats, jag hatar verkligen att frysa, jag tål väldigt mycket värme men tyvärr ingen kyla

• Canta

Får lite attaker ibland om att det hade varit bättre att rymma och gifta sig....*morr*

Det är jun tusen saker att tänka på nu när man ska ha en massa folk där (80 st om alla kommer*suck*). Och inte nog me det så har jag en ful handstil. Ska skriva namn på inbjudningskorten.....

Fast oftast tycker jag det är kul och jag hoppas så klart att alla kan komma......men inte nu...*morr morr*
    Fast samtidigt längtar jag dit....*känner mig lite skitsofren*
    Stavars det så??!!???

grrr.....

• Blomsterbrud

Schizofren
    Så känner vi oss nog alla ibland.
    Har du ingen du känner som kan skriva namnen då?
    Jag har heller ingen fin handstil så jag lurade skrivaren och körde alla kuverten genom den för att slippa detta med adresser..

• Thailand 08

Förbaskade sida som lägger av!!!

• Canta

Schizofren, skönt att fler känner sig så. Helt sjuk vilken berg o dalbana man åker. Nä jag har nog skrivet hälften. Ska fanta mig göra resten i helgen *skrattar*

skönt att inte vara ensam

• bridesilly

Jag köpte etiketter och tog samma typsnitt som vi hade på våra inbjudningar och skrev ut adresserna på det. Väldigt fint och stilrent blev det! Inuti inbjudningskorten får man dock skriva för hand...suck..har ingen fin handstil ...bläääh

• Canta

smart det me adresserna....ska nog göra det....ja vad jag behöver skriva är namnen....men ändå...vill bara klaga lite*skrattar*

• Miss Blue

Jag skrev oxå ut adresserna på datorn, jag har väl hyfsad stil när jag skriver men jag tyckte det blev snyggare att använda samma teckensnitt på kuverten oxå....
    Testskrev med calligrafipenna men det bidde inte så bra (är alldeles för kritisk!?!)

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida