Kraschande Bt:s terapisida
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
Jag har börjat komplettera allt jag har på bt-vertygen så jag har samma info utanför bt annars får man ju totalt psykbryt när man ska göra nåt och inte kommer in...
Vi borde kunna få jätte bra mängdrabbat på tvångströjor nu i alla fall
Japp!
Jag har på Bt på jobbet och det är rätt ofta jag bli utloggad....kanske är det en spion på jobbet som LOGGAR UT MIG!?
hahaha kanske, nåt skumt är det när man inte kommer in även på dagtid
Jag har haft BT uppe sedan jag kom in igen i morse - och hittills har jag varit kvar hela tiden.
Blir utloggad från det externa nätverket efter ett tags inaktivitet och måste logga mig på det igen, men det har funkat fint trots det.
...eller oxå är det en säkerhetsspärr, så man inte är inne på BT FÖÖR länge....
Tidigare har det typ varit så att kl 15.00 har jag inte kommit in längre. Eventuellt har jag sedan kommit in någon gång på kvällen.
Hmmm...då tycker jag man borde informeras om detta...man vill ju inte få ett anfall pga abstinens!!!
Tycker det är värst på kvällarna, DÅ skulle jag vilja sitta och kolla in forumet, dagtid får jag smyga lite (eftersom det är hemligt att vi ska gifta oss, ingen på jobbet vet!?!)
Vad skönt att det inte bara är jag som inte kommer in på BT trodde att det var fel på min dator.
Nej - problem med datorn är det inte! Jag har samma problem på jobbdatorn som på datorn hemma.