• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Miss Blue

...undrar om de hinner laga servrarna och fixa plus-tjänsten INNAN vi gifter oss i augusti....man kan ju alltid hoppas!

• bridesilly

hahahaha det mååååååste dom annars blir jag galen..då kan jag ju inte sitta här kvällarna innan och vara supernervös

• Miss Blue

Ja det stödet kommer jag nog behöva....
    Det blir mer och mer pirrigt, speciellt som nu när vi beställt ringen, känns mer definitivt liksom

bridesilly skrev 2008-02-06 15:24:52 följande:
    hahahaha det mååååååste dom annars blir jag galen..då kan jag ju inte sitta här kvällarna innan och vara supernervös
  • MrsFellerA

Ja, när ringen kommer känns det verkligen definitivt! Våra ligger hemma och väntar - alldeles för många dagar kvar dock!!! (=43)

Och med 43 dagar kvar (33 tills vi åker) så bara måste jag vara inne här mycket!

• Miss Blue

43!?!?!?!?
    Det är väl ingenting - vi har 199 dagar kvar!!!!!!

MrsFellerA skrev 2008-02-06 15:37:53 följande:
    Ja, när ringen kommer känns det verkligen definitivt! Våra ligger hemma och väntar - alldeles för många dagar kvar dock!!! (=43) Och med 43 dagar kvar (33 tills vi åker) så bara måste jag vara inne här mycket!
  • MrsFellerA

Det var lite ironiskt menat...fast egentligen inte...vet inte riktigt hur jag skriftligt skulle formulera undertonen i den meningen. 43 dagar är inte mycket, men jag vill att det ska vara typ 2 dagar kvar. Jag vill ju gifta mig!!!!

• Miss Blue

Joodå jag förstod
    Men då kan du tänka dig hur mycket JAG vill att det ska vara mindre dagar kvar...

MrsFellerA skrev 2008-02-06 15:48:10 följande:
    Det var lite ironiskt menat...fast egentligen inte...vet inte riktigt hur jag skriftligt skulle formulera undertonen i den meningen. 43 dagar är inte mycket, men jag vill att det ska vara typ 2 dagar kvar. Jag vill ju gifta mig!!!!
  • MrsFellerA

Då är det ju jag som inte förstår!!!! Skyller på jobb...

199 dagar - det kommer gå fort! Det är nästan så, iaf för mig, att ju närmare det kommer desto långsammare går det. Så snart sitter du där med drygt 40 dagar kvar bara.

• MrsFellerA

Nu stänger jag ner och åker hem. Får se om jag kommer in igen idag...

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida