Kraschande Bt:s terapisida
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
Menar inget illa mot någon eller något..
Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..
Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Har varit medlem i snart två år, och har inte haft problem med att logga in... Förutom nu under de senaste två tre månaderna... Igår kväll trodde jag att jag skulle få spader, när jag inte kom in, eftersom jag har annons ute...
Tur att denna tråden finns, så man kan avreagera sig lite....
Men hallo nu har jag inte kommit in på förmiddagen heller. det är inte kväll än, alltså inte tid för BT att få spader
idag har det varit jättesvårt att komma in, nu händer det nästa dagligen! Jag menar, hur svårt kan det vara att få en sajt att fungera. Det är ju knappast som att aftonbladet.se håller på så här och den sidan lär ju dra folk...
Jag har inloggningsproblem lite då och då, oavsett tid på dygnet. Idag på förmiddagen - Ja. Igår eftermiddag - Ja. Igår kväll - Ja.
Kommer oftast in på första sidan, men när jag ska klicka mig vidare går det inte.
Samma här!!!
Man blir vansinnig!!
Alla andra sidor man provar sen funkar men inte BT GRRRRRRRRRRR
Japp! Blir totalt kaos i knoppen...som om någonting fattas liksom!
..det kallas absinens.....BT-abstinens
Hej jag heter Miss Blue och jag är en BT-zilla
om man har på BT hela dagen och inte loggar ut alls...blir man fortfarande utslängd då