• Blomsterbrud

Kraschande Bt:s terapisida

Tänkte vi kunde fortsätta utagera oss här...
    Menar inget illa mot någon eller något..
    Men på något sätt måste vi få ut våra frustrationer och då är humor blandat med ironi en alldeles perfekt kombination..

• Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida
  • Humlan66

HA HA häär hör jag hemma ser jag *s* ojojoj j*kla BT och vara omöjlig. har man klickat på en annons i köp&sälj så får man upp SIDAN KAN INTE VISAS . ameeen va F-N så irriterande
    varför skaffar inte BT bättre servrar som klarar alla som hänger här. siten är ju så pass populär

såå nu har jag avreagerat mig lite fniss

• bridesilly

Undra just när dessa servrar ska vara installerade? någon som vet?

• Mattz Birath

jag maila dej BT i går !!

Det kommer nya servar under nästa vecka
    och sedan skall dom instaleras.....

efter det kommer det att bli mycket bättre..
    sa dom

Mattz

• bridesilly

aha va bra då
    Mattz Birath skrev 2008-02-05 17:17:28 följande:

jag maila dej BT i går !!Det kommer nya servar under nästa veckaoch sedan skall dom instaleras.....efter det kommer det att bli mycket bättre..sa domMattz
  • Miss Blue

...sa dom vilket år det skulle ske???

• Miss Blue

Igår kunde jag inte komma in från kl 19.30-22.00, sen gav jag upp.....suck liiiite frustrerande.....fick lite frossa och kallsvettades....tänk om jag missade nåt bra inlägg....tänk om jag vill svara på nåt...ehhhhhhhhhh

• Godisråttan

Åhhh vad jag avskyr BT när man inte kommer in!!!!!!!!!Kommer det bli bättre eller?

• Miss Blue

Man får väl hoppas på det!!!!!!

• bridesilly

men helt seriöst de som annonserar på BT måste väl bli än mer frustrerade än vi som bara har abstinens. de har ingen som ser deras annonser mellan tja sisådär 19 och morgonen för när vi abstinenta BT tjejer inte kommer in på hela kvällen går vi la och sover i ren ilska istället

• Majsis2008

nu joinar jag er med....det är väldigt frustrerande detta. Det kommer väl ta lika lång tid som dom lovat att film/ plus tjänsten kommer upp...det skulel ske i januari...

kul när man försöker komma in och få gjort sin bordplacering och ner på ett annat papper så att säga...och så går d inte

från halv ett och framåt går d inte att komma in för mig...morrrrrr!!!!

Svar på tråden Kraschande Bt:s terapisida