• MJ 2008

Maj 2008 del 3

Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

• Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • MJ 2008

Jag har också kollat på smycken på Nova... är också inne på ett med svävande pärlor.

Offis/Lottis: vilka fina klänningar ni hittat! Vi ska prova tärnans/marskalkens kläder på torsdag. :) Betalar ni era tärnors klänningar?

• Offis

Tack så mycket! Mina två tärnor ska själva betala sina klänningar. De hittade en billigare sida på nätet som de ska beställa ifrån, men det är ändå märkeskläder www.houseofbrides.com

MJ 2008 skrev 2008-01-20 20:54:44 följande:

Jag har också kollat på smycken på Nova... är också inne på ett med svävande pärlor.Offis/Lottis: vilka fina klänningar ni hittat! Vi ska prova tärnans/marskalkens kläder på torsdag. :) Betalar ni era tärnors klänningar?
  • Godisråttan

Jag ska ha ett enkelt halsband med ett strasshjärta och liknande örhängen fast inte hjärtformade då och kanske nåt liknande strassarmband till.Har ju tiara med strass så det blir bra tror jag. Eller vad tror ni?

• Godisråttan

FruFA
    Vi skickar också 13 feb
    Är det ranukler du har som bild i ditt galleri?

• MissNiss

Vi gifter oss oxå i maj...

• JhS2008

Hejsan,

Nu har jag också hittat hit. Funderade just varför ingen skrivit på ett tag.

• FruFA

Ja, det är en vit ranunkel

Godisråttan skrev 2008-01-21 09:32:37 följande:
    FruFA Vi skickar också 13 feb Är det ranukler du har som bild i ditt galleri?
  • FruFA

I dag så har varit hos frissan, och toppat & tonat håret (som vanligt...) & bokat tid för "brudkonsultation" om tre veckor...
    Har ingen aning om klänning ännu, men det måste jag ha lite koll på tills dess...
    I dag - beställa inbjudningskorten. Väntar på att mamma skall ringa & komplettera adresserna (som jag inte kunnat hitta på hitta.se) till utlands-gästerna.

• Godisråttan
    FruFA skrev 2008-01-21 14:18:58 följande:
    I dag så har varit hos frissan, och toppat & tonat håret (som vanligt...) & bokat tid för "brudkonsultation" om tre veckor...Har ingen aning om klänning ännu, men det måste jag ha lite koll på tills dess...I dag - beställa inbjudningskorten. Väntar på att mamma skall ringa & komplettera adresserna (som jag inte kunnat hitta på hitta.se) till utlands-gästerna.
    Åhhh vad kul!
  • FruFA

I dag har jag även beställt tid för tandblekning

Svar på tråden Maj 2008 del 3