• MJ 2008

    Maj 2008 del 3

    Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

  • Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • Mica o Krille

    28 dgr kvar
    Ojojoj...

    Idag tog vi testbilder. Det var trevligt, lite stelt o sådär men det är ju inte så konstigt.
    Den jag har som pressbild är en av dem. Vi är mkt nöjda över korten! Min väninna som tagit.

  • Brud-08

    Det närmar sig..... det är helt sjukt vad tiden går fort.. vad håller ni på med just nu??

  • Majsis2008

    har också på känn att det händer snart...med möhippan. Kompisen försa sig massa...

  • FruFA

    ALLT !
    Skall till floristen i morgon (på lunchen) & på fredag skall make-upartisten provsminka mig.
    Ni då?

    Brud-08 skrev 2008-04-09 13:37:47 följande:


    Det närmar sig..... det är helt sjukt vad tiden går fort.. vad håller ni på med just nu??
  • Brud-08

    Det är mycket nu, floristen blir nog på tisdag, måndag träffa folk från lokalen och bestämma meny, håller på med festprogramm, så det är ful rulle.. känns bara som jag ska glömma något mitt i allt..

  • FruFA

    Samma här... Man har sååå mkt i huvudet Svårt att kombinera jobb & bröllopsplanering !

    Brud-08 skrev 2008-04-09 14:51:01 följande:


    Det är mycket nu, floristen blir nog på tisdag, måndag träffa folk från lokalen och bestämma meny, håller på med festprogramm, så det är ful rulle.. känns bara som jag ska glömma något mitt i allt..
  • Mica o Krille

    Idag ska jag få hem ett paket, undrar om det är klänningen. Och idag fick jag hem skorna jag ska från USA, SÅÅÅÅ fiiina. Alldeles kääär. Men hög klack dock, träna o gå i hela dagarna.

    Mellan 17-19 kommer paketet. *spännande*

    På mån ska jag provsminka o mig, det ska bli kul. Det börjar närma sig, bara 24 dgr kvar nu.

  • Brud-08

    Jag håller på att träna min klackar också.. har köpt ett par biliga skor som är lite högre klack på så att bröllopsskorna inte ska kännas så höga.

    Mica o Krille; Spännande, hoppas klänningen är fin....

  • Mica o Krille

    Brud-08 skrev 2008-04-09 16:25:04 följande:


    Jag håller på att träna min klackar också.. har köpt ett par biliga skor som är lite högre klack på så att bröllopsskorna inte ska kännas så höga. Mica o Krille; Spännande, hoppas klänningen är fin....

    Ja, mina klackar är 11cm...
  • lottis84

    Var hos frisören idag och gjorden en provuppsättning. Jag belv så nöjd, kommer bli helt perfekt

    Annars så är det sista i pysselväg, placeringskorten och pennorna som gästerna ska få.

    Igår beställde vi den är söta tårtdekorationen:
    www.kakburken.se/product_info.php

    Beställde även klocka till toastmastern och bröllopsris som är hjärt formade....

  • Majsis2008

    jösses har alla varig hos frisören, kankse dags och ringa och boka d...hmm får nog göra d imorrn

  • FruFA

    Jag väntar på mina brudskor. Jag beställde tre olika modeller från danshopen.se - alla från Rainbow Club. Nu skall jag välja vilka jag skall ha! Kommer nog med posten i morgon *hoppas*

    I går fick vi toastmasterklockan, kaffe-servetterna med våra monogram. Våra små organzapåsar är nu fyllda med vitt hjärteris.
    frufa.blogg.se/1206644155_sm_sm_hjrtan.html
    Ovanpå tårtan skall vi ha bokstäver med våra monograf i zink!

  • FruFA

    Näää, jag har inte varit på brudkonsultation hos min frisör ännu. Skall dit nästa vecka !
    Skall du boka på salongen du brukar gå hos så kan de säkert...


    Majsis2008 skrev 2008-04-09 17:01:31 följande:
    jösses har alla varig hos frisören, kankse dags och ringa och boka d...hmm får nog göra d imorrn
  • Mica o Krille

    Jag fick min klännign nu.
    Dock var det skadat gods så jag måste undersöka den noga. :-/ Men so far, SOOOOOO GOOD!

  • FruFA

    Åhhh, vad spännande:-
    Hoppas att det bara är kartongen/påsen som är skadad - och inte klänningen !

    Mica o Krille skrev 2008-04-09 17:15:05 följande:


    Jag fick min klännign nu. Dock var det skadat gods så jag måste undersöka den noga. :-/ Men so far, SOOOOOO GOOD!
  • Mica o Krille

    Den är hel o jätte vacker. Jag är förälskad!

    Kolla i mitt galleri om ni är nyfikna.

  • Brud-08

    Super vacker!!! Vad skönt att den inte var skadad..

    Mica o Krille skrev 2008-04-10 14:30:10 följande:


    Den är hel o jätte vacker. Jag är förälskad! Kolla i mitt galleri om ni är nyfikna.
  • Mica o Krille

    Brud-08 skrev 2008-04-12 11:10:02 följande:


    Super vacker!!! Vad skönt att den inte var skadad.. Mica o Krille skrev 2008-04-10 14:30:10 följande:
    Taaack!
    Ja såååå skönt. Blev lite rädd när det skramla pärlor på govlet när jag lyfte upp den först. Men såååå nöjd. Längtar tills jag får ha den på mig igen.
Svar på tråden Maj 2008 del 3