• MJ 2008

Maj 2008 del 3

Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)

• Svar på tråden Maj 2008 del 3
  • Kattflickan

Håller med dig Nikajo, min M2B har också äntligen insett att bröllopet är snart. Vi ska gifta oss den 24 maj. Kul att höra honom om prata om det på det sättet som jag har gjort hela tiden, sen man typ började planera i somras...Men bättre sent än aldrig heter det väl och nu är det superroligt när han också pratar bröllop! Lycka till alla majbrudar, vi hoppas verkligen på fint väder även om det ser väldigt vintrigt ut idag...

• Nikajo
    JhS2008 skrev 2008-03-25 12:39:21 följande:
    Har ni bestämt vad ni ska ha för frisyr förresten? Jag ska göra en provuppsättning innan och har väl vissa idéer men jag inte bestämt mig helt än.
    jag skall ha den i mitt galleri. Har vart och gjort en provuppsättning redan, och skall göra den en gång till. Hon som skall göra den är elev, därför en extra gång. samtidigt skall provsminket göras. Får ett kanonpris för att eleven får fixa mitt hår.
  • Nikajo

Vi skall börja med bordsplaceringen i veckan. Kul att se hur vi löser det svåraste momentet i planeringen, säjs det ju...Hihi!

• Mica o Krille
    Nikajo skrev 2008-03-25 13:17:19 följande:
    Vi skall börja med bordsplaceringen i veckan. Kul att se hur vi löser det svåraste momentet i planeringen, säjs det ju...Hihi!
    Det tycker jag var det enklaste, det svåraste är maten. Vet fortf inte vad vi ska ha i buffén..
  • Majsis2008

är så skönt och kunna lämna bort den uppgiften med buffén, har ju en kock i släkten...

• Mica o Krille
    Majsis2008 skrev 2008-03-25 15:50:34 följande:
    är så skönt och kunna lämna bort den uppgiften med buffén, har ju en kock i släkten...
    Skönt.
  • Majsis2008

ja det är skönt, dock får vi handla ingredienserna under tiden han åker till thailnad men det ska lösa sig

• lottis84

Vilken smart idé. Kan man få en beskrivning om hur du viker servetterna så det blir ett hjärta?

Majsis2008 skrev 2008-03-24 20:49:24 följande:
    jag skriver våra namn och datum på, har vikt som ett hjärta så datum på en sida och datumet på andra. Skriver med en vanlig guldpenna med min vanliga stil ungefär
  • lottis84

I helgen ska vi sätta oss ner med föräldrar, syskon och förhoppningsvis även toastmastern och gå igenom en del... ska bland annat börja pussla ihop bordsplaceringen... det kommer bli svårt...

Svar på tråden Maj 2008 del 3