Maj 2008 del 3
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Den gamla tråden var avstängd så jag startar en ny. :)
Håller med dig Nikajo, min M2B har också äntligen insett att bröllopet är snart. Vi ska gifta oss den 24 maj. Kul att höra honom om prata om det på det sättet som jag har gjort hela tiden, sen man typ började planera i somras...Men bättre sent än aldrig heter det väl och nu är det superroligt när han också pratar bröllop! Lycka till alla majbrudar, vi hoppas verkligen på fint väder även om det ser väldigt vintrigt ut idag...
Vi skall börja med bordsplaceringen i veckan. Kul att se hur vi löser det svåraste momentet i planeringen, säjs det ju...Hihi!
är så skönt och kunna lämna bort den uppgiften med buffén, har ju en kock i släkten...
ja det är skönt, dock får vi handla ingredienserna under tiden han åker till thailnad men det ska lösa sig
Vilken smart idé. Kan man få en beskrivning om hur du viker servetterna så det blir ett hjärta?
I helgen ska vi sätta oss ner med föräldrar, syskon och förhoppningsvis även toastmastern och gå igenom en del... ska bland annat börja pussla ihop bordsplaceringen... det kommer bli svårt...
kolla här :
www.brudobrollop.se/manadsarkiv/brytningar/hjarta/ny_hjarta.html?
PHPSESSID=7dfe79181b9718bc5e561f72df5b3e5f