• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Jiel o Deps

Ja, det är tur att du börjat i tid då! =)

lillamaa skrev 2008-01-28 13:16:16 följande:
    usch vad less jag blir... håller på och försöker sy de där förbannade rispåsarna. först har sy maskinen tjorvat. tog en vecka att fixa till de! sen åkte jag till mamma för att vara hundvakt en vecka. så idag tänkte jag då sy lite men så tog tråden slut!ojoj, tur att de är LÄNGE kvar tills bröllopet
    Jag har nog bestämt mig för att köpa tygservetter på IKEA (läste om någon annan som hade suttit en halv evighet och svurit när hon försökt sy servetter) som jag eventuellt ska färga i en passande färg (vilken vet jag inte än). Sedan ska jag brodera dit PSJ på något snyggt sätt (hans förnamn, efternamnet och mitt namn). HAr du några förslag på hur man kan göra det snyggt? Kanske något liknande som finns på internet (bild)?
  • Fenixx

oj vad ni är pysselduktiga. här blir det inget syeri för min del.
    har sett färdiga fina rispåsar att skaffa, men kanske bara har en fin bricka som folk kan plocka lite av.

• lillamaa

jag tycker om att pyssla och sy! och nu när det är så länge kvar så... men om jag känner att jag inte orkar så skiter jag i det.

Jiel o Deps: jag vet inte hur jag ska lösa broderiet men det kommer nog gå bra! haha. sätter in bilder när jag fått någonting gjort så kan du ju kika. men det lär t ett tag då jag vill sy in kanterna på allt först

• lillamaa

men vad tråkiga ni är som inte har nå bloggar här! vill ju läsa bloggar, kom igen nu ;)

• mysifer

funderar på att börja blogga här faktiskt. känns bara som att allt går så långsamt så det blir kanske inte så roligt att läsa.

• lillamaa

mysifer: ja men det går ju lika längsamt för mig ;) hihi. själv vill jag gärna blogga om mina tankar för att alal man pratar emd tycker man börjar planera ALLDELES för tidigt.

• mysifer

lillamaa: jo tack det känner jag igen också. som tur är finns ju den här tråden till för oss galningar så att vi kan samlas utan att bli sedda som dårar

• Fenixx

inte många i min närhet vet om mina planer ännu, men dem skulle absolut tycka att man vara ute i lite väl god tid. märker ju man av dem man pratat om med kläder, lokalletande osv.

Igår fick jag iallafall köpt det första till bröllopet. hittade fina guldhjärtan för prydnad på 50% rea dessutom. (guld är en av våra färger vi ska ha)

• lillamaa

så härligt när man kan göra riktiga fynd nu när man är ute i god tid! slipper man springa i panik sista månaden (som sambon skulle göra om han fick bestämma) och allt skulle bli svindyrt

• Fenixx

ja det är väl lustigt med män! dem ska ju vara så praktiska annars men ser inte hur bättre det blir om man sprider ut inköpen och kan få det billigare.

Svar på tråden fler 2010?