• Beautiful

Ålder? antal år??

Hej!
    Jag har länge tänkt lite men aldrig hittat svar!
    Därför frågar jag folk där ute.
    Tre fårgor.

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

Tack för hjälpen i förhand!

• Svar på tråden Ålder? antal år??
  • Englali

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Vi har varit tillsammans i 3 1/2 år när vi gifter oss 080809.
    Har dock känt varandra sedan bruden var i 12-årsåldern, så det är några år

Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    När vi gifter oss kommer bruden snart fylla 25 år och brudgummen kommer vara 28 1/2 år.

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    Tror inte det handlar om ålder. Det är bara ni själva som kan avgöra det. Fråga er sjäva vad ni vill få ut av varandra, ett gemansamt liv ihop och framförallt av framtiden.... hittar ni då samma svar och strävar mot samma mål och älskar varandra, vad finns det då att tveka på!?! Lycka till!

• snippy 19juli

vi förovade oss när vi var 26år. och nu gifter vi oss närr vi e 27år.. ps. jag fyller år idag=)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• htessan

hejsan.
    vi har varit tillsammans i 7år i sommar. (förlovad i 6)

jag är fyller 23 isommar när vi gifter oss. han är 33

man är aldrig för ung. om det känns rätt så.

• Mummy

Hur länge kommer ni varit tillsammans när ni gifter er?
    4 år

Hur gamla är ni när ni kommer gifta er?
    22 & 29

• MissNiss

Hur länge kommer ni varit tillsammans när ni gifter er?
    Vi träffades för 11 år sedan den dagen vi gifter oss...och har varit förlovade i 1 år...

Hur gamla är ni när ni kommer gifta er?
    27 och 28

• Waersta

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er? Vi blev tillsammans 01, gifter oss 08. 7år har vi varit tillsammans alltså. Shit! Det är ju jättelänge.

Hur gamla var ni när ni väl gifte er? Vi kommer vara 29 och 26år.

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig? Det kan bara ni bestämma!

• MissNiss

och förresten...

shippy 19juli... Grattis!!!

• MissNiss

Jag instämmer med Waersta

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig? Det kan bara ni bestämma!

• jizz

Vi kommer gifta oss när jag är 22 år och han 24.
    Har varit tillsammans i 7 år nu i februari så det hinner ju bli ca 7½ år tills vi gifter oss. Förlovade i 4 år... 2 barn också förresten.

Känner mig väldigt lyckligt lottad att ha funnit all denna kärlek vid så ung ålder Och som de flesta andra säger här inne angående att vara för ung så är det upp till var och en.

• 2augusti2008

Har varit tillsammans fem år och har två barn med elva månader emellan. Blev gravid efter fem månader och är fortfarande nykär!!
    Klart ni kan gifta er om det känns rätt!! Man kan nog inte vara för ung, eller för gammal :) Om båda vill det vill säga och inte är barn eller blir bortgift.....

Svar på tråden Ålder? antal år??