• Beautiful

Ålder? antal år??

Hej!
    Jag har länge tänkt lite men aldrig hittat svar!
    Därför frågar jag folk där ute.
    Tre fårgor.

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

Tack för hjälpen i förhand!

• Svar på tråden Ålder? antal år??
  • jeslin

Vi har vart tillsamns 15 år gifter oss 31/5-08 då är vi 31 o 34 år

• janheden

Hejsan
    vi har varit tillsammans i två år när vi gifter oss
    jag 38år han 30år
    känns det bara rätt så kör hårt...e det den du vill leva med finns det inget att fundera på....
    lycka till med allt..

• emeliek45

Vi har nu varit tillsammans i 6 år, kommer att vara 7 år när det händer...
    Jag är 22 år och älskling 42 år när vi gifter oss...
    Man är aldrig för gammal eller för ung för att gifta sig så länge det känns rätt...

Lycka till!

• Jnyli

vi har varit tillsammans tre år....sen ett uppehåll på 1,5 år ! och nu ett par månader igen bara. Men nu e vi säkra! vill aldrig mer leva utan varandra ...så nu gifter vi oss!vi är då 26 och 31... Nja för ung är du väl inte...men var heeelt säker på vad ni gör och förbered er på även motgångar som medgång.

• BettyB

Vi gifter oss 9/8 och har du varit tillsammans i 7 år. Jag är då 35 och blivande maken 37.

Den sista frågan kan jag inte svara på. Det är så individuellt..

• junikul08

Vi kommer att ha varit tillsammans i fem år när vi gifter oss, och jag är 28 och han 35.
    Om det känns rätt är ni inte för gamla. Jag har vetat hela tiden att det är han jag vill leva med (alltså redan när det var rosaskimrande och nytt) och den känslan har inte ändrats och snart e d dax :)

• sokkerstruten

*Inte gift oss än, den 7 februari blir vi man och fru

*jag kommer vara 24, han 30.

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

*Och nej det är man inte! Jag är 23 nu när vi planerar bröllopet och är 24 då när vi giter oss och varit ihop i 2 år och några månader när vi giter oss! Vi är dom första i våran vänskapskrets som gifter oss om ingen hinner före! Det är ingen som vet heller!

• brud080808

Åtta år och 7 mån blir det!

Vi kommer att vara 26 resp 27år.

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?Tack för hjälpen i förhand!

Nja, men det låter kanske lite bråttom?

• augustibrud08

Hur länge?
    8,5 år

Ålder?
    28 och 29 år

Om ni är för unga?
    Inte vet jag, men jag tror att det är bra att ha varit tillsammans ett tag så att man upplevt en del motgångar tillsammans.

• Embo81

Nästan i 6 år.

Vi kommer att vara 27 resp 33 år.

Jag hade inte varit redo att gifta mig när jag var 23 eller när vi varit tillsammans i två år, även om jag visste att han var den rätta från första dagen. Men känner ni er mogna så är det såklart bara att köra på!

Svar på tråden Ålder? antal år??