• Beautiful

Ålder? antal år??

Hej!
    Jag har länge tänkt lite men aldrig hittat svar!
    Därför frågar jag folk där ute.
    Tre fårgor.

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

Tack för hjälpen i förhand!

• Svar på tråden Ålder? antal år??
  • matildaochniklas

det är väl upp till var och en när man känner sig redo! jag känner mig absolut redo fast jag "bara" är 20 år. bara man känner efter själv så!

• Thailand 08

Kanske skulle skrivit att det inte är det första bröllopet för nån av oss! Första gången var jag 19 år,andra 29

• kexxet

När vi gifter oss har vi varit tillsammans i 6 år..
    Jag blir 21år då och han 23..Det kan man inte svara på..Det är upp till var och en hur man är som person..

• Mickesbrud

Vi gifter oss några dagar innan vi firar 9 år tillsammans. Jag är 27 och han 31. När jag var 23 var jag för ung tycker jag, hade inte en tanke på att gifta mig då men hoppades på förlovning. Mina föräldrar var dock mellan 23 och 25 när de gifte sig och de håller ihop än idag. Så det är nog väldigt individuellt.

• Krystal

Vi planerar att gifa oss sommaren 2009
    Då har vi varit tillsammans i 6 år och några månader, (förlovade i 5 år)
    Jag kommer att vara nyss fyllda 30 och min m2b kommer att vara 36,5

Att gifta sig efter 2 år när man är 23 är väl inte jätte ungt, det tycker jag inte...

• EmilOchCia

Vi blev tillsammans när jag var femton och han nitton. 21/4 ifjol friade han till en ont anande mig.Jag var då 21 och han 25. Bröllopet sker på vår 7årdag från när vi blev tillsammans.jag kommer vara 22(nästan 23) och han 26.

• SolnaBo

Vi kommer att ha varit tillsammans i lite mer än 4 år. Vi gifter oss exakt 2 år efter vår förlovning. Jag kommer att vara 21 då, och min blivande man kommer att vara 23 år. Väldigt ungt, men är man säker så är man :)

• lillapinglan

När vi gifter oss (aug 08) kommer vi ha varit tillsammans i drygt fyra år. Vi är då 25 och 26 år..
    Vi flyttade ihop ganska fort och kände varandra sedan tidigare...
    Jag tror inte det spelar ngn större roll när man gifter sig s¨länge man är säker på sin sak.

• mooogn

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    - Drygt 4,5 år

Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    - 31 och 32 år

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    - Jag har ingen åsikt om vuxna människor som vill gifta sig

• Joji

Jag kommer vara 32, min m2b 35 när vi gifter oss, och vi kommer att ha varit tillsammans i ett år och 9 månader... Förlovade oss på 1-årsdagen.

När man varit med om fel, så vet man när det är rätt - vårt motto!

Svar på tråden Ålder? antal år??