• Beautiful

    Ålder? antal år??

    Hej!
    Jag har länge tänkt lite men aldrig hittat svar!
    Därför frågar jag folk där ute.
    Tre fårgor.

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

    Tack för hjälpen i förhand!

  • Svar på tråden Ålder? antal år??
  • lillamillan

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    -Vi firade vår 7 års dag dagen efter vigseln

    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    -Jag var 28 och han hade precis fyllt 30

    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    -Det är inte så lätt att svara på.

    Jag är glad att vi hunnit varit tillsammans några år, varit med om en del prövningar bland annat småbarnstiden och tog oss igenom det starkare tillsammans.
    Det känns känns som att vi kunde stå där och lova varandra kärlek i nöd och lust i medgång och motgång då vi VET vad motgång kan göra och hur det kan vara.
    Om vi hade lovat det efter 2 år då vi inte ahde haft en enda motgång och allt var som rosa fluffiga moln fortfarande, då hade vi nog inte vetat vad vi eg lovade.

  • blomsterflicka

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Vi kommer ha varit tillsammans 6 och ett halvt år när vi gifter oss.

    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Kommer vara 27 och 30

    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    Nej, inte om man älskar varandra till 100 % och är säkra på att man vill vara tillsammans livet ut.

  • Jenniecarlsson

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Vi kommer att ha varit tillsammans i 6 år. Vi träffades när jag var 19 och han 23.

    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Jag kommer att vara 26 och han 29.

    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    Nej. Känns det rätt så kör! Vi flyttade ihop efter 2 veckor och förlovade oss efter 3 månader, och det har hållt=)

  • Jessica o Daniel

    Vi har varit tillsammans i 5år när vi gifter oss den 28 juni.
    Vi är då, bruden 21 (ska fylla 22) och mannen 24år.

  • Jessica o Daniel

    glömde svara på sista frågan. o nej jag tycker inte ni är för unga. så länge det känns rätt så varför inte.

  • foaLoKe

    Vi har varit tillsammans i 4,5 år. Bruden kommer att vara 25 och mannen 35 (när vi gifter oss den 1 augusti 2008).

  • SidenRos

    vi kommer ha vart tillsammans i 5 nästan 6år när vi gifter oss
    21 nästan 22 år båda två
    och nej jag tycker inte att ni är för unga

  • maja hed

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    9 år

    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Vi var eller är vi ska gift oss i sommar,32 år och 34år.

    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

    Lite tveksam kan man ju vara men det är inget som säger att det inte skulle bli bra. Det känner man om du verkligen tänker på hur du känner i ditt inre så vet du.
    Lycka till!!

  • hanjoh

    Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    vi kommer ha varit tillsammans i 4 och ett halvt år när vi gifter oss...

    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    min m2b kommer vara 23år och jag 18 år

    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?
    svårt att svara på eftersom att jag inte är 23 men jag borde ju inte tycka det eftersom att jag kommer vara 18 hihi:-P

    lycka till!

  • olgsof

    Ja du detta som jag kommer o skriva får nog många att höja på ögon brynen.
    1.Jag har varit ihop med min sambo 7 1/2 år innan vi ska gift oss.
    2.Sedan hm vad det med åldern hm jag kommer att bli 40år o min man blir 57år,men som sagt har ålder ingen betydels så länge man är myndig el ; )
    3.Finns de som gifter sig när de 18år o de finns bland dem som holler hela livet ut.Bara man känner att det är rätt o går in med vi kommer att göra allt för att de ska holla livet ut, för det finns som sagt inga garantier. : )

Svar på tråden Ålder? antal år??