• Beautiful

Ålder? antal år??

Hej!
    Jag har länge tänkt lite men aldrig hittat svar!
    Därför frågar jag folk där ute.
    Tre fårgor.

Hur länge var ni tillsammans innan ni gifte er?
    Hur gamla var ni när ni väl gifte er?
    Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

Tack för hjälpen i förhand!

• Svar på tråden Ålder? antal år??
  • Tutik och Prasart

Vi har varit tillsammans i två år och några månader när vi gifter oss i sept i år.

Bruden är 25 år och mannen blir 33år.

Om man har varit tillsammans två år och är 23 år, e man för ung för att gifta sig?

Det spelar ingen roll hur gammal man är när man gifter sig.
    Du är ju över 18 år och då är det helt okej att gifta sig.
    Känner du att det är rätt så gifter.
    Lycka till

• Miss Blue

Vi kommer att ha varit ihop i ca 7år (080823 bröllop)
    Har en son som då kommer vara ca 2,5år gammal.

Vi kommer vara 33 & 29

Hmm ja svårt att säga det måste man känna själv. Känner man att man vill leva med den här personen och kan tänka sig att skaffa barn, är det väl bara att köra!!

• Peters Fridelina

Jag är 26 och min m2b är 34 när vi gifter oss.

Vi har varit tillsammans lite över 2 år när det är dags.

Ålder spelar ingen roll, det enda som jag kan säga är att
    om man är alltför ung så kan man ju lika gärna vänta. Varje
    ålder har sin tjusning och man ska nog inte gärna göra allt
    "vuxet" när man är typ 19. Men är man 23 och har varit tillsammans ett par år och känner att man är mogen och redo
    för det så "Go for it"!

• 8108

vi har varit tillsammans i nästan 9 år när vi gifter oss i sommar och kommer då båda att vara 26år

Vi var 23 när vi fick vårt första barn och barn är större än giftermål, så jag tycker absolut att man kan gifta sig fast man "bara" är 23år.

• Cote

Hej!

Vi kommer att vara 25 respektive 24 när vi gifter. Varit ihop nästan 4 år, förlovade i 1 år 9 månader och ett par dagar.

Alltså det är upp till er känner ni att ni är redo så visst vaför inte. Har ett par kompisar som gifte sig i somras och de var båda 23, och de är LYCKLIGA!

• engel79

vi har varit ett par i 9 1/2 år när vi gifter oss i augusti.

Vi är 28 resp 35 år bär vi gifter oss.

Tycker inte att det har med åldern att göra om man kan gifta sig eller ej. JAg visste att det var min m2b jag ville leva med redan när vi träffades och jag var 19. Min bror o svägerska gifte sig när hon var 22 och han 25 och de är fortfaande hur lyckliga som helst.

• Mrs love

Vi har varit tillsammans 10 år, och vi kommer att vara 27 när vi gifter oss i höst!!

• pellas

Hejsan!

vi kommer vara 33 och 34 år när vi gifter oss nu augusti -08-,har då kommit in på vårat 8:e år!

Kramis Linda

• quanda

Hej!
    Vi kommer att vara 43 & 44 år när vi gifter oss och vi har varit tillsammans i 19 och förlovade i 18 år.

• grabbarna

vi har vari tillsammans i drygt 16 år när vi gifter oss och är 35 år. vi har varit förlovade i 11 år..om man är redo eller inte har inte så mycket med åldern att göra och inte alltid hur länge man varit ilag helelr men visst erkänner jag att jag hajar till när folk som bara avrit tillsamans en kort tid planerar giftemål men gör det dom lyckliga så...

jag hade inte velat gifta mig för tidigt sen att det tog 16 år har ju bara slöhet och bekvämlighet att göra mest sambon då såklart

Svar på tråden Ålder? antal år??