• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • 08 juni

Underbara ungar skrev 2008-03-17 09:58:15 följande:

17 mars 2008 - Birella10 maj 2008 - FruFA7 juni 2008 -08 juni7 juni 2008 - rosalin14 juni 2008 - Pärlhönan27 juni 2008 - mickes tös1 augusti 2008 - tolonta8 augusti 2008- brud 08 08 08 9 augusti 2008 - blivandefrularsed16 Augusti 2008 - Marlean15 November 2008- Novemberbröllop08/Kristina31 December 2008 - Ullrika31 januari 2009 - Ceasara 9 maj 2009 - Underbara ungar La till mig på listan
  • tolonta

Tittade på bildgalleriet hos fotografen vi har bokat, och är jättenöjd med mitt val... Älskar flera av fotona där. Tror det kommer bli jättebra

www.photprint.se är hemsidan, om någon annan är på fotografjakt...

• rosalin

hittade också den sidan, fanns endel intressant!

Ullrika skrev 2008-03-22 09:43:33 följande:
    Jag har hittat nånslags förmedling på nätet där kanske du kan hitta nåt... www.bfm.nu/sok.htm
  • Novemberbröllop08
    Birella skrev 2008-03-19 18:31:48 följande:
    Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
    Grattis till er. Underbart med snö på bröllopsdagen, det hoppas vi med att vi får.
  • Mickes tös

åh jag måste berätta om ett roligt sammanträffande, vi har ju börjat känna att det närmar sig nu och därmed börjat fundera över präst och så, så jag skrev ett inlägg i präst-tråden för att kolla hur det brukar gå till med vem som tar kontakt o.s.v. fick ett snabbt svar om att prästen skulle ta kontakt så jag skrev att okej då är det bara att vänta...
    Senare samma kväll ringde sambons mobil och det var prästen...
    Det kändes bara så lustigt, men nu har vi bokat möte med honom så det känns bra...

• Marsaphir Marlean

Någon som vet bra kärl laserbehandlings ställen i Skaraborg? Gärna med egen hemsida.

• Synthetic

Får jag vara med på ett hörn bor snart i era trakter och gifter mig nästa år Var nere och hälsade på sambons släkt i Tidaholm och tydligen ska dom öppna en brudbutik där nere någon tjej så gissa vem som hänger på dörren då jag!!

• blivandefrularsed

Klart du ska va med på ett hörn Synthetic, välkommen!!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2