• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

Flängt runt hela dagen
    Beställt blommor till bröllopet, var enligt dem ute i riktigt god tid, så pris var de tvyngna att återkomma med

Var även i Skövde o inne på BeWED för första gången. >VAd är det som luktar där???? Inte blomma iallafall

• tolonta

Haha, undrar vad de sa om mig då... Jag pratade med floristerna innan jul. De sa typ "kom tillbaka i maj, juni", men jag fick ett typ av "maxpris"... Vilket i och för sig var ganska högt, men jag ska ha därifrån i alla fall. Systrarna knopp i Lidköping är bra, och de brukar alltid fixa något litet extra fint med alla grejer jag köpt där - mycket uppskattat av mig!

• rosalin

hej hej
    var och provade skor till m2b på stremi igår så nu är kläderna så gott som klara. Men är det baar jag som orar sig för att de ska råka tappa bort ens kläder tills det är dax? Herregud vad rörigt det är nu. Fast det kanske är ett organiserat kaos

Ska ner till resia nu och titta på resa Vi som inte skulle åka, men så ville min mormor och morfar ge oss en resa i present. Så nu är det reseplanering för hela slanten

• Thailand 08

BeWed är det nån ny brudbutik?Idag ska jag iväg och leta lampor o påskris mm

• rosalin

oj vad svårt det var att välja resmål.... mallorca lät rätt bra, det var tydligen superbarnvänligt... men det är ju rena djungeln att hitta något bra...

• tolonta

Kul med reseplanering... mickes tös fick mig att snöa in på spa vid första fika-träffen vi hade... Och där rä jag litet fast. Vi ska göra en längre resa senare, när vi är mer klara med vårt hus. Men för att komma iväg litet direkt efter bröllopet så funderar jag på spa någonstans...

• FruFA

Spa är ju verkligen tokmysigt...
    Vi har bokat spapaketet "kärleksresan" på Selma Lagerlöf Spa. Vi skall dit & ladda upp inför bröllopet om några veckor *längtar*
    Är säkert mysigt som liten weekend efter bröllopet oxå *tipsar*

tolonta skrev 2008-03-19 15:12:27 följande:
    Kul med reseplanering... mickes tös fick mig att snöa in på spa vid första fika-träffen vi hade... Och där rä jag litet fast. Vi ska göra en längre resa senare, när vi är mer klara med vårt hus. Men för att komma iväg litet direkt efter bröllopet så funderar jag på spa någonstans...
  • tolonta

Inte alls omöjligt att det blir dit vi åker... Eller om vi ska ta oss till västkusten, typ Smögen eller Varberg? *funderar* Kan ju vara trevligt om det är bra väder, i början på augusti...

• FruFA

Då kan jag tipsa om Asia Spa i Varberg Var på konferens där i höstas, och passade på att få bl.a en "hot stone massage"... Underbart!!

tolonta skrev 2008-03-19 16:06:14 följande:
    Inte alls omöjligt att det blir dit vi åker... Eller om vi ska ta oss till västkusten, typ Smögen eller Varberg? *funderar* Kan ju vara trevligt om det är bra väder, i början på augusti...
  • tolonta

Tack för tipset, ska kolla in detta!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2