• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Underbara ungar skrev 2008-03-10 13:27:47 följande:

Jag är ny här... Ska gifta mig i domkyrkan i Skara den 9 maj 2009.
    Hej hej, välkommen hit! Säger som de andra, du verkar ha koll på planeringen... Men det är alltid bättre att vara ute i tid
  • Marsaphir Marlean

Oh, domkyrkan är så fin och pampig!

• tolonta

Idag ska jag beställa min klänning. Och prova den igen, så att jag kan få några bra foton på mig i klänningen...

Ska också försöka ringa och höra om präst idag. Har kyrkan bokad, men har funderat fram och tillbaka på om vi ska ordna en egen präst eller inte. Men nu ska jag ringa och höra om vilken av prästerna där som vi kan få, en av prästerna där vill jag inte ha...

Sedan har jag och tärnan funderat på om hon ska beställa sin tärnklänning från Kina. Och då kan jag ju lika gärna slänga med en klänning till brudnäbben i samma beställning. Och kanske en till mig också, ska på två bröllop i maj-juni, och kan inte ha samma klänning båda gångerna... Jag är visserligen rätt duktig på att sy själv, och festklänningar är jätteroliga att sy. Men jag vet inte om jag har tid...

• Underbara ungar

Marsaphir Marlean skrev 2008-03-10 16:36:50 följande:

Oh, domkyrkan är så fin och pampig!
    Ja, det är den! Vi döpte vår dotter där o bestämde att OM vi skulle gifta oss så blir det där. Nu friade ju jag på skottdagen så det blir ju bröllop
  • Pärlhönan

Ligger under köp o sälj, vackert fest klänning st 36/38, stockholm 1700kr. Lite lilla sjöjungfrun som varit ute o svirat

• blivandefrularsed
    Pärlhönan skrev 2008-03-11 20:54:25 följande:
    Ligger under köp o sälj, vackert fest klänning st 36/38, stockholm 1700kr. Lite lilla sjöjungfrun som varit ute o svirat
    ojojojoj
  • Pärlhönan

Fet kommer ju in allt möjligt på BT köp o sälj. Var ju tom annons om hund en dag

• tolonta

Håller med blivandefrularsed... ojojoj...

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2