• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Gör ett nytt försök då... www.foreverbridals.com/gownpix.asp

Pärlhönan: Det finns (eller har funnits) en väskaffär vid torge, på andra långsidan sett från Commerce. Har ingen aning om den finns kvar...

Thailand08: Smörgåstårta är jättegott (nu blev jag sugen på det...)

• blivandefrularsed
    tolonta skrev 2008-03-07 10:21:12 följande:
    Gör ett nytt försök då... www.foreverbridals.com/gownpix.aspPärlhönan: Det finns (eller har funnits) en väskaffär vid torge, på andra långsidan sett från Commerce. Har ingen aning om den finns kvar... Thailand08: Smörgåstårta är jättegott (nu blev jag sugen på det...)
    nej..det funkar inte
  • Thailand 08

Ja det är ju smidigt oxå,så det får bli det :)

• blivandefrularsed

weird, men nu fick jag fram sidan. Jättefin!!

• brud 08 08 08

Sitter och funderar på vad man ska ha under klänningen.

Vet inte om jag ska korsett eller Bh och trosa tror det kan bli lite varmt för korsett mitt i sommaren.

Ni får gärna tala om vad ni ska ha så jag kan få lite bra tips.

• Mickes tös

för mig blir det nog Bh för klänningen kommer att sitta som en korsett upptill, samt som du säger att det skulle bli väldigt varmt med en korsett.

• Thailand 08

Du kan ju alltid byta om till korsett efteråt på rummet ;)

• blivandefrularsed

Tror också jag får köra på BH, för min klänning är så tight och har snörning så jag tror att det blir klumpigt med en korsett under.

Ska ni köra på basic under klänningen och byra om till nåt finare efter bröllopet (typ korsett eller så) eller se till att ha riktigt fina undisar från början? Funderar nämligen, och riktigt bra BH:ar brukar ju inte vara jättefina men samtidigt undrar jag om jag kommer orka byta om efteråt. Dessutom behöver jag ju hjälp att snöra upp min klänning och då ser han ju direkt vad som finns under..

• brud 08 08 08

Ja det blir nog för varmt med en korsett, kan ju alltid köpa en och ha till senare på kvällen.
    Det blir nog en Bh och ett par rejäla trosor som håller in lite här och var.

• 08 juni

ejes ligger på hertig johans torg bara väskor

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2