• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • tolonta

Ullrika: Supersnyggt kort. Det märks att du håller på med scrapbooking...

Var i Lundsbrunn idag och provade klänningar. Och nu börjar det luta över mot Forever yours-klänningen. När jag har den på så får jag känslan att det inte går att hitta någon klänning som passar mig bättre... Men jag tycker att den är litet för "högtidlig" jämfört med vad jag tänkt mig. Å andra sidan, som min syster (tärnan) försökte säga så har jag ett bröllop i en stor kyrka, och fest i en 1700-talsflygel. Så det passar. Jag hade nog bara tänkt mig något litet annorlunda, egentligen. Men det kanske bara är så att jag övertänkt det hela innan jag började kolla ordentligt.

Nu ska jag snart lägga mig, och sova på saken i alla fall...

• Mickes tös

sova på saken är bra, det löste mina bekymmer ang. klänning, hoppas det löser dina med

• rosalin

det är ju samma dag som vi ju
    08 juni skrev 2008-03-04 19:29:33 följande:

hej nu va det ett tag sen jag var här och skrev nu är jag nästan färdig med allt som hör bröllopet det är inte långt kvar nu 7/6 ska vi gifta oss
  • rosalin

kom på en sak. Kan vi inte öra en lista i tidsorning så man vet när alla gifter sig. Lite svårt att hålla ordning på allas datum. Jag kan ju börja

7 juni 2008 - rosalin

• Ullrika

Tack för berömmet det värmer. Gällande klänningar tycker jag att Forever yours-klänningen är jättefin, om du trivs i den och tycker att den passar på dig så kör på det, tycker inte att den var sådär jättehögtidlig om man jämför med mycket annat ute i butikerna.

tolonta skrev 2008-03-04 21:44:39 följande:
    Ullrika: Supersnyggt kort. Det märks att du håller på med scrapbooking...Var i Lundsbrunn idag och provade klänningar. Och nu börjar det luta över mot Forever yours-klänningen. När jag har den på så får jag känslan att det inte går att hitta någon klänning som passar mig bättre... Men jag tycker att den är litet för "högtidlig" jämfört med vad jag tänkt mig. Å andra sidan, som min syster (tärnan) försökte säga så har jag ett bröllop i en stor kyrka, och fest i en 1700-talsflygel. Så det passar. Jag hade nog bara tänkt mig något litet annorlunda, egentligen. Men det kanske bara är så att jag övertänkt det hela innan jag började kolla ordentligt.Nu ska jag snart lägga mig, och sova på saken i alla fall...
  • Ullrika

Jag fortsätter väl listan då

7 juni 2008 - rosalin
    31 December 2008 - Ullrika

• FruFA

Lägger till mig på listan

10 maj 2008 - FruFA
    7 juni 2008 - rosalin
    31 December 2008 - Ullrika

• tolonta

10 maj 2008 - FruFA
    7 juni 2008 - rosalin