• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Pärlhönan

Det tycker jag

Thailand 08 skrev 2008-03-07 08:17:10 följande:

Så det är okej då? Då får han som han vill..smidigast för mej oxå,bara att garnera dom samma morgon och gästerna kommer inte förrän kl 19..
  • Thailand 08

Tur att BT finns.Jag kan ju knappast ringa gästerna och fråga vad dom vill ha..smörgåstårta eller buffe!
    Då räcker det med öl och vitt vin till.Och sen om nån vill ha nåt starkare framåt kvällen

• Mickes tös

det är ju eran fest och då får ni bjuda på det ni vill. Smörgåstårta är ju jättegott. Det blir säkert jättebra

• Novemberbröllop08

Å smörgåstårta som är såååå gott. Som sagt it´s your party så servera vad NI vill ha!

• Mickes tös

usch, varför ska jag bli helt skakig när jag ska ringa något viktigt samtal?, ja ja nu var det över i vilket fall... Varför ska man lyckas pricka in mensen på bröllopsdagen? tur det går att förkjuta ...

• Pärlhönan

Ska över till Skövde o spana efter väska idag. Vart ska jag gå? Vill ha en liten kuvertväska av roligare slag.

Glitter, hm, ginatricot, bröllopsbutikerna.....

• Thailand 08

Pärlhönan: finns det ingen affär med bara väskor?

• Pärlhönan

Det är det jag inte vet.
    Finns ju någon uppe i commerces nya del. Den får jag gå till. Sen vet jag inte. Ingen skövdebo här??

Thailand 08 skrev 2008-03-07 09:52:04 följande:

Pärlhönan: finns det ingen affär med bara väskor?
  • Thailand 08

det finns det nog..kanske inte online.Jag är fd.skövde bo

• blivandefrularsed
    tolonta skrev 2008-03-06 22:46:29 följande:
    Och jag har bestämt klänning, det blir denna: www.foreverbridals.com/gownpix.aspDen kändes bättre och bättre allt eftersom. Jag diskuterade med några kollegor om att sy upp den, men ju mer jag tänkte på det fanns det inte en enda detalj jag ville ändra... Ska beställa den nästa vecka, och se om jag får ha på mig provexet litet till och fotografera...
    Sidan kom inte fram...
Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2