Inlägg från: Underbara ungar |Visa alla inlägg
  • Underbara ungar

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

Jag är ny här... Ska gifta mig i domkyrkan i Skara den 9 maj 2009.

• Underbara ungar

Grattis!! Jag planerar o står i... Har bokat kyrkan idag o lagt in önskemål om präst Gästlistan har vi skrivit ner på papper o lokal har vi "hittat". Har tom en super duktig kock som ställer upp o lagar mat till oss

• Underbara ungar

Marsaphir Marlean skrev 2008-03-10 16:36:50 följande:

Oh, domkyrkan är så fin och pampig!
    Ja, det är den! Vi döpte vår dotter där o bestämde att OM vi skulle gifta oss så blir det där. Nu friade ju jag på skottdagen så det blir ju bröllop
  • Underbara ungar
    Pärlhönan skrev 2008-03-11 20:52:34 följande:
    Smaken är som baken men hur sjutton tänkte man här? www.brollopstorget.se/Annonser/
    Hmm... Tycker den ser "billig" ut! Inte något jag skulle ta på mig till fest iaf
  • Underbara ungar

Jag va inne på Dressed for succes o tittade på klänningarna, mest för o ha tittat. Hon är jäkligt duktig på o sy!! Men jag vägrar köpa en klänning förrän jag har gått ner 10 kg!!!!! O det är ju över 1 år kvar tills vi har tänkt gifta oss

• Underbara ungar

Någon som vet nått om Banken Hår&hud i Skara?? Är dom bra??

• Underbara ungar

17 mars 2008 - Birella
    10 maj 2008 - FruFA
    7 juni 2008 - rosalin
    14 juni 2008 - Pärlhönan
    27 juni 2008 - mickes tös
    1 augusti 2008 - tolonta
    8 augusti 2008- brud 08 08 08
    9 augusti 2008 - blivandefrularsed
    16 Augusti 2008 - Marlean
    15 November 2008- Novemberbröllop08/Kristina
    31 December 2008 - Ullrika
    31 januari 2009 - Ceasara
    9 maj 2009 - Underbara ungar

La till mig på listan

• Underbara ungar

Ser att FruFA ska gifta sig på min födelsedag Vi gifter oss dagen innan min 27 års dag... Ville ha ett bröllop i maj o så har jag en kompis som slår till den 2:e maj så då valde vi den 9:de 2009. Det blir svårt för gubben o "glömma" vår bröllopsdag då

• Underbara ungar

Här har det slutat snöa nu... Nu ligger det ett lager med blöt, äcklig snö!! JAG VILL HA VÅÅÅÅÅR!

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2