• Mickes tös

Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2

nu stände de så jag öppnar en ny, hoppas alla hittar

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-31 00:04
    Länk till den gamla tråden
    www.brollopstorget.se/Forum-5-56/m2535392.html

• Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2
  • Birella

Hej hopp på er alla!
    Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags.
    Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!

• FruFA

GRATTIS!!
    Vad mysigt med snö på bröllopsdagen...

Birella skrev 2008-03-19 18:31:48 följande:
    Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
  • Ullrika

Grattis!
    Jag hoppas faktiskt på att vi ska ha typ ett rejält snöfall när vi gifter oss .

Hej hopp på er alla!Tänkte bara säga att nu e jag gift!! Har inte sagt så mycket om mig eftersom det varit hemligt, men jag bor utanför Vara och vi hade vigseln där i måndags. Allting gick som planerat och det var helt underbart förutom vädret då, om någon missade det?! Snöstorm?? eller nått liknande. Dock lyckades jag bli förkyld natten mot tisdagen så vår "mini resa" blev la inte så jätte rolig för min del. Jag får berätta mer någon annan dag, Ha det gott på er alla!
  • FruFA

Det hoppas inte jag. Men vi gifter oss ju om bara 1,5 månad (10 maj)

Ullrika skrev 2008-03-19 19:20:24 följande:
    Grattis!Jag hoppas faktiskt på att vi ska ha typ ett rejält snöfall när vi gifter oss .
  • rosalin

Grattis grattis.

• Mickes tös

Birella: Grattis, synd på snön men du fick säckert en oförglömlig dag ändå

Själv har jag haft tentaperiod och varit helt stressig och virrig ett tag, men då har sambon tagit tag i det hela och organiserat en lista på vad som är kvar och göra, och för första gången har han kommit fram till att det faktiskt närmar sig och att det är mycket kvar att göra, så nu sätter vi fart

• Birella

Tack tack, allihopa!!

Ja dagen var verkligen oförglömlig, speciellt med tanke på vädret hihi. Nu är det bara festen i sommar som väntar, men det känns mycket lugnare - Bara att fixa mat ju hehe

Mickes tös: Ja tentaperioder är inte vidare trevliga. Smart sambo du har!!

• rosalin

var på elmia idag. Såg en så fin limo.. vi som inte hade tänkt ha det, men nu måste jag kolla upp vad det kostar. Nån annan som ska ha limo? eller nån som vet vart man får tag i och vad det kostar??

Svar på tråden Vi som ska gifta oss kring skövde (Skaraborg) del 2