• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Bauti:

Du vet ju att du har oss... Visst är det skönt att ha sin man vid sin sida.. men jag tycker att BT tjejerna är ganska bra substitut!!

• FruTez

Hej tjejer!

Bauti: Nides sa det bra, vi BT tjejer finns här om det skulle behövas stöd! Även när gubben är bortrest!

Nides: Jag stod också och fixa med plattången imorse... förgäves visade det sig när gick utomhus! Vi kan bli trollsystrar! Hahhahaa!

• Carma07

Godmorgon! Usch, vilket trist väder. Iaf när man måste ge sig ut. Gjorde också iordning håret imorse. Inte med plattång så jag har inte blivit ett troll. Mitt hår är mer som en risbuske.

Bauti: Vad jobbiga grejer. Skickar kramar i massor så du orkar.

Vart är det som vi ska imorgon? Kommer iofs ha med mig GPS i form av Abbe, men skönt att kunna kolla lite på kartan innan. Är inte jättebra på att köra i Göteborg och vill gärna ha en liten aning iaf.

• FruTez

Jag drömde om Addiz bröllop inatt!

Vi hade åkt till festlokalen, vilket visade sig vara restaurangen här på jobbet! *skratt* När vi kom så upptäckte vi att det var inte dukat! Det hade inte kommit någon servis! Det var ju jättebråttom för det vara bara ett par timmar innan bröllopet och jag började ringa upp olika företag för att få tag på servis och några av er andra började göra iordning stället så gott det gick! Jäkla vad stressade vi var! *hahha!*

• FruTez

Hmm... det blir dyrt att bygga hus, inte bara för att själva huset kostar och man måste köpa gräsklippare och sånt... nytt hus kräver ju nya möbler! Såg att de har jättefina soffor på Chilli nu! *vill köpa* Fast det kanske är bäst att vi börjar med att bygga huset först! *haha!*

• Nides

Hej Igen!!!

Tezz: fick jag åka med er till lokalen imorgon??

• FruTez

Nides: Självklart! Vet inte vilken tid bara? Vi skulle väl träffas vid lokalen runt klockan 13. Det tar ju inte så lång tid att köra dit, va sägs om att vi plockar upp er i stan vid 12:40? Var?

Linum skulle du med också??

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...