• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Hej!!!

Ni som hade turen att ha med en kamera och fota i lördags kan ni inte lägga ut bilderna på fikasugna07-bloggen. Jag vill seeee korten.
    Eller var ni nu väljer att lägga dem. Maila mig gärna adressen då.

Annar så mår gräsänkan bara fint.

Kram

• Frujj

Hemskt vad det ska vara svårt att komma in på BT ibland *morrar*

• Ab fab

jag har bara ett par bilder i lördags men skall försöka få ut dem på vår blog så fort som möjligt

gör du något kul bauti

• Ab fab

jag funderade lite o behöver hjälp av er kreativa och konstruktiva kamrater

jag vill göra en öletikett till R. Hittade lite gamla när jag googlade. O så gör aom texten, ha vapenskölden som varumärke- är det någon som kan hjälpa mig med det????

• Nides

Abbe: skicka allt till mig så ska jag se vad jag kan göra!!!

• Ab fab

tack snälla Nides. Mejlar under dagen

Tränade igår, lite öm i rumpan idag. Ohhh vad jag gillar mitt nya gym. Det ligger så bra till (tvärs över gatan från jobbet) och är så snyggt. Handduk och t-shirt står gymet för så man bara hämtar varje gång o lägger i tvättkorgen.

Sen åkte jag hem och gjorde egentligen ingenting. Zappade och tittade på Gossip girl, pratade med svärmor en timma.

Idag skall jag försöka vara effektiv på jobbet och få ihop ett möte med min chef. Lunch med toastmastern, träna efter jobbet och förhoppningsvis fika med mina bästisar.

• FruTez

God morgon!

Bauti: Vilka fina bilder, speciellt den på dig och solfjädern! *rodnar*

• FruTez

Herre jä*lar!! Jag satt och läste igenom mitt cv.... *shit!* Hoppas att de inte lägger allt för stor vikt vid det man skriver under tex. kurser. Jag har tex. skrivit Engelska - "grammatik och uttal". Jag skrev grammatik och uttal bara för att skriva nått och sen skulle jag kolla upp på intygen hemma vad det verkligen var förnågot som ingått och jag glömde kolla det och jag glömde det och skickade iväg ansökan med cvt!! Jag vet att jag fått poäng i uttal och kommer ihåg att det inte var grammatik utan nått arbete...! Det var likadant med grekiskan.... där skrev jag fonetik och historia, men har för mig att det var nått helt annat juh! Tur att jag inte iaf. skrev typ uttal eller nått på grekiskan, för jag kan inte ett ord! Hahah! Ops! Ändå satt jag och tittade igenom fanskapet en miljard ggr. fram och tillbaka, upp och ner och såg inte det!!! Snacka om hjärnsmälta! Hahha!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...