• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

Hej o god morgon

Japp, då var sista bröllopet avklarat. Tack, det har varit en sann glädje att lära känna er!

Addiz- vilken vacker brud du var. Så mycket Addiz, som en snäll snödrottning ur Narina. Jag har inte gråtit på många bröllop, knappt mitt eget, men igår droppade tårarna friskt. O din söta mamma som var så stolt att hon studsade runt.

Tack för igår. Så himla trevligt hemma hos Linum o co. O trevlig middag. Vilken charmig kille W är. Lite ont i huvudet. Vi fyllde på med drinkar efter middagen...

Idag skiner solen även över förorten. Promenad o fika med mamsen väntar

• Carma07

Godförmiddag.

Addis: Ett så vackert bröllop!!! Du såg ut som en vacker vinterdrottning. Ser fram emot bilder och berättelse.

Linum: Tack för snittar och drink. Extra kul för mig att samlas där så han jag träffa er lite grann iaf.

Lite ledsen över att jag inte orkade hela kvällen. Efter jag kommit hem så petade jag i mig lite fika och somnade sedan snabbt i soffan och sov där hela kvällen. Kanske tur att jag inte följde med.

Nibla: Mitt illamående kom också först lite senare. Hoppas det inte håller i sig allt för länge.

Så jättekul att träffa alla igår. Jag tycker att vi får försöka få ihop en dag till våren när vi kan samla alla med sina gubbar igen.

• Bauti

Tack alla för igår.
    En hellyckad dag.

Linum: Tackar för dom supergoa snittarna. Kommer gärna fler gånger

Addiz: SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ COOOOOOOOOOOOOOOOOL. Love it!!!!!!!!

• Frujj

Godkväll! Vilket vackert väder det har varit idag! Vi har gått på långpromenad med liten W i vagnen idag, skönt!

Och vilket vackert bröllop igår! Säger tack alla för att jag har fått vara med, det är jättekul att ha lärt känna er alla, hoppas vi fortsätter träffas!

Tack för goda snittar igår Linum och M, och en trevlig middag! W var ganska trött på slutet men han höll sig lugn ändå (tyckte jag iaf)Servitrisen som muttrade lite om vagnen först när vi kom, sa sen när vi skulle gå att de flesta ungar brukar bli alldeles uppe i varv och helt galna inne på restaurangen så hon var fascinerad av att han var så lugn, hon kanske först tänkte "åh nej inte en galen unge här en lördagkväll...."
    hihi

Hoppas ni hade en fortsatt trevlig kväll igår, ha nu en jätteskön vecka, här ska jobbas och grejas som vanligt!

Stora kramen till er alla!

• Frujj

Linum: Recept på snittar, har du nåt bra tips?
    (mycket gott igår!!)

• Nides

Hej hej hej hej....

Måste säga att jag hade det super najs i lördag. Tack alla för sällskapet. Linum o M, Tack för er gästvänlighet o god bubbel o snitt. Jätte fin lgh. :o)

Och frujj o N, Tack för skjutsen hem, passar W närsomhelst. Sån underbar bebis.

Du med caram, tack för att du skjutsade runt oss. och hoppas att du o Nibla inte mår allt för illa under tiden.

Och så Addiz, Det var en sån vacker vigsel. Så himla bra planerat. och du var ju sååååååååååååå vacker... så otroligt vacker. :D

Igår var jag o träffade bebis... så söt!!!
    och sen lyssnade på min man spela på Diamond dogs. Han var sååååååå sexig på scenen. Hmmmmm thi thi....
    Idag är jag ledig.. ska in och klippa håret klockan 10 o sen bär det av till Mölndal..

• FruTez

God morgon!

Vilken trevlig dag det var i lördags! Kul att få pyssla lite i festlokalen och få gå på ovanlig vigsel på Naturhistoriska. Sedan mys hos Linum och ännu mera mys på Taras!

Addiz: Vacker som en dröm!!!!!!

Linum: Nice lya och kul att maken tålde kissarna!

Carma och Bauti: Tack för all taxikörning under dagen!

Alla: Tack från både maken och mig för en riktigt trevlig dag!!!

• Ab fab

Hej

trevlig helg. men lite sorgligt... sista bröllopet. Skall vi gå på något till i vår kanske

William var en gullunge. Så charmig o snäll. Han får följa med när som helst.

Igår blev det promenad på Nääs med mamma, fika på Aludden, städning av huset, lagade Bolognese till ett halvt kompani.

Idag är det filmfestivaldags. Överraskningsfilm

• Ab fab

En av mina väninnor är supernyfiken på bröllopet, var det någon som tog bilder i lördags?

• Frujj

Halloj oj här var inte mycket liv idag om man jämför med förra veckan. Hemma idag med sjuk W. Feber och hosta... Skönt att vara hemma men trist att han är sjuk igen! Det var ju inte längesen jag var hemma o vabbade. Jaja..

Skulle Addiz på honeymoon direkt efter bröllopet?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...