• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Japp det gick ganska bra!
    Spårade ur till att bli massa kackel om annat men det gjorde inte så mycket :)

• Carma07

Kikar in lite snabbt. Ska bli så kul att träffa er imorgon.

Nides: Har du möjlighet att ta med dig bollarna skulle jag bli glad.

Jag kommer att behöva äta, men det borde väl finnas något ställe i närheten man kan köpa något snabbt. Tror inte jag hinner fixa något att ta med mig. Det beror lite på vad vi fixar för käk ikväll.

• Nides

Carma: tack för att du påminnde mig... *skäms*

• FruTez

Carma: Jag har precis mailat ett förslag på matproblemet!

Usch, jag fick den där förbannade, jä*la, orättvisa, tråkiga, onda och trista röda veckan nu.... Hoppas att det värsta hinner gå över till imorgon... sist skedde det på nyårsafton och det var verkligen inte kul... varför ska det bli så att jag nästan känner mig sjuk första dagen? Ont som fasen i korsryggen, svag och darrig? *suckar tungt* *aooooaah*

• Bauti

Hej
    Lilla negern här (om man jämför med tidigare)

Skulle bara kolla ang tid hos Linum för supèn.

• Bauti

Tez
    Stackare, vet presis hur det känns. Jag brukar ta två starka menspiller (typ Ibumetin) och hoppas på det bästa.
    *klappar på Tez rygg*

• Frujj

*Tez: En varm vetekudde är inte fel heller. Sen lägger du dig i soffan med en god bok, fjärrkontrollen nära och en härlig varm kopp te (kanske några praliner ) och gottar till det ordentligt!

Ses imorgon!

• FruTez

Jag har tagit en Ipren och först nu, en timme senare känner jag av effekten... aaaah! Jag längtar hem till min vetekudde nu...

Har precis varit på rast! De bjöd på 2 olika sorters tårta idag! Jag siktade in mig på en Schwartzwald, mest för att det fanns choklad på den. När alla andra tittade bort, så passade jag på att plocka ut några chokladrutor! Hhihi! Det var gott och behövligt!

• Bauti

God morgon

Har nu kört P till flyget och har en hel vecka för mig själv

Längtar tills att få träffa er. Det var ju ett gtagsedan sist.

Ses snart!!!

• Nibla

Hej på er!

Kändes lite snopet och trist att jag bangade middagen igår. Har de senaste dagarna börjat må mer illa än jag gjort under de första 9 veckorna.....skumt! Trodde det var i början man mådde illa och att det skulle avta och inte TILLTA.......

Åkte hem till svärföräldrarna där jag tvingade i mig lite lasagne, sen åkte vi hem och kollade på en hyrfilm, Disturbia. Helt ok!

Idag är det vackert väder så det blir nog en promenad.
    Kram på er!

PS: Addis, var du var vacker igår!! Väldigt vacker ceremoni, fick en liten tår i ögonvrån. Vi väntar spänt på full rapport från festligheterna!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...