• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Hej på er!

Abbe: Det låter inget vidare att vara där. Bättre att du tar dig hem till regniga och blåsiga västkusten

• FruTez

Bauti: Va trist att du råkat ut för töntar som inte vet vad de pysslar med. Hoppas att det löser sig snart!

Ab: Låter som ett trevligt ställe! Ha det så skoj! *vink vink*

God morgon förresten!

Idag blir det kallt här på jobbet... de har stängt av värmen och varmvattnet för elbolaget ska byta ut nån grej... Tur att jag tog en kofta med mig idag! *brrr* Det börjar redan bli kallt!

• FruTez

En fråga: stavas assistent på engelska såhär: assistant eller såhär: assistent ???

• FruTez

Nån som har ett lexikon att kika i? Jag letar på nätet och hittar båda stavningarna...

• FruTez

(nu är monologhållerskan igång igen!)

Just typiskt... så börjar det en ny tjej här på måndag från samma företag som jag kommer ifrån. Hon ska börja som chefsekreterare... synd att de inte annonserat ut den tjänsten. Kanske hade varit något för mig?!? Ja,ja... nu är det för sent! :)

• Nibla

Idag ska jag köra lastbil!!! Ska till Volvos provbana och ratta runt... Skoj!

• FruTez

Nibla: Tack! Jag skrev assistant från början, men nu plötsligt så blev jag helt osäker. Man ska följa sina instinkter och göra som man först gjort! Hehe! Tack!

• FruTez

Nibla: Åh, va kul!!! Vet du vad det är för lastbil du ska köra? Det ska tydligen finna massa olika växellådor. En som är helt manuell, en som är halvt automat och en som är helt! Hihi! Ska bli spännande att höra sen hur det gick!

• FruTez

Jag behöver hjälp.... ganska omgående!

Är det någon som har tillgång till nått program nu som kan göra om ett Worddokument till en pdf fil? Jag saknar program på min dator och har försökt att ladda ner, men det går inte på denna datorn. Jag måste göra om det idag!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...