• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Ursäkta att jag avbryter ert puss och kramkalas *fniss* men jag undrar, Bauti, ska du vara med och fixa i festlokalen på lördag?

• FruTez

Jag är alldelles snurrig i huvet nu... sitter och skriver om mina jobbgrejer... börjar bli alldelles blind!

• Bauti

Ja Tez, du får avbryta *skack, du kom i vägen för en puss*
    Jag vet inte än. Har inte ställt om mig till sverige tid än.
    jag säger nej, men kommer jag så kommer jag.
    Men med på bröllopet skall jag och käka vill jag oxå.

• Addiz

Har precis fått kontakt med Eva Q, så det blir antagligen hon. Väntar en liten stund till, för att se om Niels hör av sig (hade nog hellre haft honom), men annars verkar Eva väldigt bra! =)
    Enda nackdelen är att hon bara stannar till kl 20, så vi måste be nån annan (typ kompis) fota tårtuppskärningen...
    Vi kommer också be min pappa filma vigsel och brudvalsen, så jag hoppas att dte blir nåt där...

• Addiz

Hej Bauti! Och välkommen hem! Du är säkert as-brun nu, eller hur? Så vi andra ser ut som hushållsostar om vi ställer oss bredvid dig *fniss*

• Frujj

Vad skönt att det löser sig med fotografen Addiz!
    Trist med såna grejor några dagar innan bara. Kanske tur det inte var högsäsong.

Fy vilket trist väder det blev idag. Har varit på möte med en kollega i en annan stadsdel sen valde jag att inte åka till jobbet utan jobbar lite hemma...skönt!

• FruTez

Bauti: Åh, så om du inte kommer till festlokalen så får vi iaf. se dig senare! Va kul! Jag ska spana efter en liten pepparkaksgubbe! Ja, eller gumma blir det ju! Hihi!

Addiz: Skönt att det börjar lösa sig. Det var väl Nides som hade Eva Q och jag har sett deras bilder, jättevackra!

Frujj: Gott att vara hemma! Jag längtar hem när jag ser det här tråkvädret. Vill hem till soffan och min bok! Är på tredje delen av Den mörka Materian. Den första delen heter Guldkompassen och det har gjort en film med bla. Nicole Kidman av den!

• Frujj

Kommer känna mig så som Addiz skrev; som en äkta hushållsost brevid Bauti *fnissar*

Hade funderingar på att åka ner till backaplan efter jobbet idag, behöver shoppa nån tröja och nya mockasiner till lilleman men i det här vädret är jag mer sugen på att stanna hemma...

• FruTez

Frujj: jag behöver också shoppa nån ny tröja, fattar inte var dom tagit vägen hemma? Jag vet att strumpor kan försvinna i torktummlaren, men tröjor? Det var nått nytt...

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...