Planera Bröllop Utomlands Del 4!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Så börjar de vara dags för att starta en ny tråd!
Vi frågade och på Teneriffa betalar vi när vi e där+4kg kaffe
Nu har jag äntligen fått mitt nya nick
!
Cypernbrud
Oj, möhippa!! Mins jag fel eller skulle ni inte ha ett hemligt bröllop?
Välkommen alla nya och lycka till MrsFellerA och ni andra i mars som snart ska gifta er/har gift er!!!!
numerafruS-du kan blanda ihop med oss som gifter oss på cypern.VI har hur hemligt som helst!!
Vi betalar en anmälningsavgift på 50 euro som sedan ingår i vigselavgiften som är 400 euro. Antar att de har en anmälningsavgift som INTE återbetalas vid förhinder för att folk inte skall ångra sig till höger och vänster. Jag bokade bröllop förra veckan där och då hade de nästan inga platser kvar och detta är i slutet av augusti...... det verkar vara tryck på platserna??
Trofast-ja,det är klart.Så gör de kanske...
Nja,vi fick välja bland ett par dagar som passade oss.Så trycket verkade inte stenhårt i ayianapa i alla fall...
Både dagar o tider på dygnet fanns olika..bara att välja.
numerafruS.
Vad underbara bilder!!! Precis så vill jag ha det... enkelt (missförstå mig rätt) men romantiskt och personligt!!
Ska gifta mig på Antigua och behöver ha med mig en översatt kopia på födelsebeviset.Hur får man tag på detta? Är det samma sak som ett personbevis? Vore så trist om vi fick med fel papper och vi inte skulle få vigas.
Hur gör ni nu då som reser utomlands o gifter sig. Bjuder ni med dem ni vill ha eller får den som vill komma komma med men betala allt själva?