• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • 071020

Ja, hälften. Ihop med julkorten. Men många av dem vi bjuder har semester runt när vi gifter oss, så vi ville vara ute i riktigt god tid.

• Bluebride

Det är bra planerat, själv vet man inte om det blir av iår eller nästa år. Funderade först på att ha det i juni, men nu drar mina tankar mot september istället i början, då är det inte så kallt i alla fall. allt beror på om man kan få ihop pengar och hur mycket det skulle kosta

• 071020

Ja, jag måste planera långt före eftersom jag har så mycket att göra i vardagarn. Pluggar heltid och jobbar halvtid plus att jag har en dotter på 15 månader. Så jag försöker ha bra koll och vara ute i alldeles för god tid ;)

• Bluebride

Ok, om vi skiter i vilka som hyr ut, vilka i södertälje har bäst när det gäller kläder till herrarnas utstyrsel?

• Bluebride

nån av er som är ledig imorgon tisdag förmiddag, ska in till södertälje då. som har lust att träffas.

• 071020

Hej

Tyvärr jobbar jag för ovanlighetens skull imorgon. Men gärna en annan dag!

• niklasbivandefru

Vi ska vara i Herrgården i Nykvarn och det kommer att vara runt 100 gäster fler får de inte plats varken i kyrkan eller i lokalen.

• Pumpkin

Jag jobbar tyvärr.

Bluebride skrev 2008-01-14 18:48:16 följande:
    nån av er som är ledig imorgon tisdag förmiddag, ska in till södertälje då. som har lust att träffas.
  • Pumpkin

Välkommen!

Roligt med fler Södertäljebrudar. Vilken kyrka blir det?

niklasbivandefru skrev 2008-01-15 11:07:05 följande:
    Vi ska vara i Herrgården i Nykvarn och det kommer att vara runt 100 gäster fler får de inte plats varken i kyrkan eller i lokalen.
Svar på tråden Södertäljebrudar del 2