• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • Pumpkin

Någon som har tips på någon bra frisör/makeupartist? Vore bra om man kunde få allt på samma ställe...

• marjame

Pumpkin - 5 juli 2008, hur långt har du kommit i din planering? Har du bokat annat än lokal o kyrka?

• Pumpkin
    Klart
    *Kyrka
    *Lokal
    *Mat
    *Underhållning
    *Klänning
    *Färgtema
    *Gästlista
    *Toastmaster & toastmadame
    *Tärna
    *Marskalk

Typ...
  • marjame

Jag har verkligen problem med att hitta klänning... Känner mig alldeles hispig. Har hittat en klänning som jag skulle vilja ha om den passade mig. Men jag har inte tid att åka till Södertälje på länge. Det är ändå en bit dit. Har du möjligtvis testat Mori Lee klänningar?

• Pumpkin

Var bor du då?

Nix, har inte testat någonting annat än Lilly

• marjame

Jag bor i Värnamo. Problemet är att jag har en hel del plugg för en tid framöver. Jag har inga problem att åka över dagen, men har inte riktigt möjligheten att sova över o.s.v. Hmm, jag hade tänkt ta en runda till göteborg i veckan istället och hoppas hitta någonting annat fint där. Men den där klänningen har fastnat i minnet *galet*

• Pumpkin

Finns inte Mori Lee i Göteborg då?

• marjame

Jo, en butik. Jag ringde dit idag, men de sa att de inte hade beställt in den klänningen.

• Pumpkin

Ajdå... Nå, jag tycker du ska åka till Göteborg och prova lite klänningar ändå

• Bluebride

jag kommer gifta mig i Gnesta, det är väl rätt nära, men vet dock än så länge inte när, det drar sig till att bli 2009

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2