• Pumpkin

Södertäljebrudar del 2

Vips så hade 3 månader gått utan att någon lagt märke till det - såhär kommer version 2 av Södertäljetråden

Let the show begin!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-12-13 21:11
    Länk till föregående tråd: www.brollopstorget.se/Forum-5-57/m2506273.html

• Svar på tråden Södertäljebrudar del 2
  • flisilusen

Här va det inte många som skrev. Finns det inga Södertälje brudar elle? Själv gifter jag mig den 26/7-08 i Taxinge kyrka

• Pumpkin

Jodå, några stycken är vi, men de andra verkar inte ha hittat hit till den nya tråden

Vi gifter oss i Tveta kyrka den 5/7

• 071020

Hej på er. Nu har jag hittat hit :)

• flisilusen

Jasså det fanns några fler alltså

• marjame

Jag bor inte i Södertälje, men jag ska gifta mig där den 26/7 -08.

• Pumpkin

Ja men då är du ju Södertäljebrud Vart ska ni gifta er och ha festen då? Och hur kommer det sig att ni ska gifta er här?

God Jul förresten!

• marjame

Killen bor i Södertälje och jag ska flytta dit efter bröllopet. Vi gifter oss i den syrianska kyrkan (som jag inte kan minnas namnet på för tillfället) och sedan har vi festen i Monalisa. Ni då?

• marjame

Jag har problem med frisör. Det är jättejobbigt att jag inte har koll på vilka som är duktiga där. Kan någon rekommendera en frisör som är duktig på halvuppsättning, med vackra, mjuka lockar (som ej ser söndersprejade ut)?

• Pumpkin

Aha, då förstår jag
    Vi gifter oss i Tveta kyrka strax utanför stan och ska sen ha festen på Kallfors kök utanför Järna.

Tyvärr kan jag inte rekommendera någon frisör som är bra på uppsättningar då jag själv bara klippt mig två gånger sen vi flyttade hit. Båda har varit jätteduktiga på att klippa, men om de är bra på annat vet jag inte, så jag har samma problem själv Fundersam

Svar på tråden Södertäljebrudar del 2