Bröstförstoring 11
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Eftersom den gamla tråden nu stängts efter 3 mån., så är det väl dags för en 11 då... Hoppas ni som vill fortsätta diskutera detta med boobisar hittar hit!
Förresten så beställde jag ju massa billiga bhåar, om någon kommer ihåg det. Men det va bara en som passade, och bara sådär... Så idag va jag hos en "expert" och fick provat ut riktigt vilken stolek jag ska ha. 70E blev det...
Jag som sa på skoj innan operationen till min kompis som va med på samma gång att: Tänk om vi kommer ut med en E kupa...
Tanken va att jag skulle ha en 75C. Fast jag är jättenöjd. Dom ser inte så stora ut som det låter, och mindre skulle jag inte vilja ha.
Hej alla!
Jag gjorde min op för 5 år sen. Läste det här med kapselbildning som ni tagit upp innan. Visst det är sällsynt så tänkte jag me. Men beslutade mig för att ta försäkringen. Känndes inte som om det va så himla mycket pengar om man skulle få det och man är ju redan uppe i en hög suppa tycker jag.
Kan bara säga att det va tur. För jag fick en kapselbildning bara nån vecka efter och först försökte de knäcka den utan op men fick sendan gå in och göra en op.
Kan bara säga tack för att jag hade en försäkring.
Men är supernöjd och har varit det hela tiden
lycka till tjejer med allt och ha en bra dag