Solitärring? Ska du ha det?
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
Jag har en halvalliansring på 1 ct ( 8 briljanter á 0,13 ct) i ren palladium. Sedan en enstensring med en briljant på 0,6 ct.
Ska hämta dem nästa vecka, så jag vet inte om den fastnar. Men det struntar jag i, älskar mina ringar!
jag ska ha en slät ring som förlovningsring och är inne på en solitär till viselring.Vi ska åka till södertälje har hittat en i en annons fanns flera fina ringar med stenar men jag är inne på en solitär
Fröken Figo skrev 2007-11-01 22:06:05 följande:
Hej!
Jag har också tänkt mig en solitärring! Jag har tittat runt en hel del på ringar och kommit fram till att jag tycker att en solitärring är finast. Jag skulle vilja ha en sån som är på bilden i min presentation - vitguld med ca 0,50 ct brilliantslipad diamant.
Nån som vet vart man kan vända sig för att få sin drömring, dvs få en egendesignad ring, utan att det kostar skjortan?
jag har en solitärring som förlovningsring och trivs grymt bra med den, känner inte att den är i vägen.
Tror inte heller att den kommer att vara så mycket i vägen. Första tiden kommer jag nog att sitta å titta på den istället för den är så fiiin Om den nu bara kunde ta å dyka upp i affären också. Har beställt för ett tag sedan!
Fru Gredelin
Jag gjorde mina ringar på Artinians Juveler (www.juvelsalongen.se) och kan verkligen rekommendera dem!
Fru Gredelin skrev 2007-11-06 14:15:37 följande:
Matece och icra: Tack för tipsen båda två!
Vad ligger priset på ungefär? Jag förstår att det är skillnad från fall till fall, men vad kostade det för er?
icra: Kom just på att jag varit inne och tittat i ditt galleri tidigare och tänkt att det verkligen är en jättefin ring du har!