Solitärring? Ska du ha det?
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
Fler som kommer ha solitärring?
Jag ska ha en stor diamant brilliantslipning och 6 st små prinsess slipade. Caraten vet jag ej ännu..Ju större desto bättre eller?
jag ska ha en solitär, redan köpt den..=)
Jag har en solitär diamantring på platinaband. Klart det är ovant i början och man fastnar osv men man vänjer sig så småningom - som med det mesta!
Ringen är en 0,72ct rund brilljant. VS1, color D!
Du får köpa en billig "glitterring" och prova några veckor och se om du vänjer dig vid en solitär....
Kan man ju göra iof Alla som man pratar bröllop med (nämner dock inte att vi ska gifta oss nästa år hehe) säger att nämen inte en solitärring den kommer fastna ööööverallt. Jaha? Det bryr jag mig inte om för jag har varit fast besluten sen många år tillbaka att när jag gifter mig så är det en sådan ring och ingen annan jag ska ha
bridesilly skrev 2007-10-31 12:09:25 följande:
Ja men visst Jag kommer älska min ring även om den fastnar lite här och där
Beror lite på hur den är fattad också, så länge fattningen är bra gjord så är det inga problem. Jag har solitär som förlovningsring och jag har inte haft problem med att den fastnar i grejer
Den bor inte fastna (min gor inte det) om klorna sitter som de ska. Visst kan jag vara extra forsoktig nar jag tex tar pa mig tunna nylanstrumpbyxor men det ar man ju anda. Det har val ocksa hant att en trad pa en super-luddig troja nagon gang fastnat men det ar inget som man behover akta sig for hela tiden.
Jag ska ha solitärring som förlovningsring. Och sen en slät ring till vigselring. Det är lite vanligare att göra så utomlands, bl a där jag bor.
Jag kanske drar till NY och ringshoppar! Det verkar vara billigare där...
Nån som vet?