Solitärring? Ska du ha det?
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
Hur många är vi som kommer ha en solitärring som vigselring?
Nyfiken eftersom det verkar vara ganska ovanligt :)
vad är solitärring?
enstens diamantring
jaha, typ en sån som man ser i filmer när nån friar. en smal ring med en stor upphöjd diamant liksom?
Funderar på det.. men så fall blir det en med en mindre upphöjning. Har inte hittat en jag fastnat för än.
Jag ska ha en solitärring (vitguld med en diamant) som förlovningsring och sedan bara ett slätt band som vigselring. Men jag har inte bott i Sverige så mycket på de senaste åren, så jag är kanske lite influerad av hur man gör i andra kulturer.
Japp, det är högst troligt att jag väljer en solitär som ring. Problemet är dock att min förlovningsring är åt det hållet också (upphöjd, fyra princessslipade diamanter och några vid sidan av på ringen i band).
Jag tänkte först ha en sk pricess ring... men sen såg jag en som var något liknande men som hade tre små diamanter på var sida gööööööör fiiiiin
(höhöhö bara för att dom princess ringarna ja hade tittat på var 30.000 :- klassen...)
Tänkte först ha n sån, men passa inte till min förlovningsring. Sen börja jag se nackdelarna..just det där att jag vill kunna ha ringen på mig vad jag än gör, å men en sån ring fastnar mn lättare å så.. Men sen beror ju allt på hur mkt man arbetar men händerna osv..
Jag kommer att ha en briljant slipad diamant ring i wesselton, lagom stor sten och rött guld. Den är så otroligt fin, längtar tills jag får hem den
Hon på butiken sa mycket riktigt att det är vanligare i ex usa att ha den sortens ringar men jag har alltid velat ha en sådan och nu har jag snart det, även om jag inte får ha på den förräns i augusti nästa år
Jag ska ha en sån har en vitguldsring med ett gäng diamanter i som förlovningsring så det blir en solitär i vitguld för min del