Vansinnigt underbara... Höst-07
Välkomna alla underbara flickor!
Välkomna alla underbara flickor!
LKU, lycka till på Läkarhuset idag
Ja, idag har jag inte en massa huvudvärk - försöker avklara lite grejer på morgonen istället. Har duschat, bäddat, dammsugit, sorterat undan pappren från förra kursen. Nu ska jag diska. Alltid detta diskande...
Diskning - check
Betala räkningar - check
Samla ihop pantburkar o glas som ska till glasinsamlingen - check
Nu ska jag ta mej igenom sån tvätt som ska handtvättas...
Princess
Åh låter kanonfint!!!
Kanske man får se lite bilder i gästboken sen på fina dig i ny outfit? *hoppas* Kram
Cantaton
Duktig kicka!! och skönt att huvudvärken är borta Tack öfr lyckönskningar! Kram
Vet ni? Nu ringde dom från Sahlgrenska och sa att jag kan få komma dit på fredag
Alldeles nyss var det ju omöjligt och inte alls nödvändigt??? Fattar ingenting, men jaja, nu har jag tre sjukhusbesök på en vecka istället
Allt eller inget verkar det som
Nåväl, lika bra på på alla tre så det blir ordentligt gjort!
Dags för den här flickan att hoppa in i duschen tror jag, so long girls. Hörs senare!
Kramis
Princess
Herreguuud så varmt det är i Gbg idag!!!! Var bodde ni nu igen, var det Kärralund?
Kramis från Johanneberg
har ni flyttat till johanneberg??
vi bor i kärra..
får lägga in lite bilder i fotoalbummet sen då
det va väldans vad det flyter på nu då :) men vad skönt!! så glad för din skull!!
LKU, yeahy!! Hellre ett "för mkt" än tvärt om.
Nu ska jag bege mej till skolan, och sedan dra vidare på ett mingel som förenar näringsliv och kulturvärld. Ska eventuellt skriva B-uppsats om den organisationen (ett utvärderande av deras arbete så här långt).
Princess
Näe, alltså vi har bott i Johanneberg hela tiden!
Japp, lite bilder får du publicera sen och mannekänga hihi
Ha en fortsatt bra dag! Och tack för supporten!! Kram
Cantaton
Tack! Ja nu hoppas jag man kan få lite klarhet i vad det handlar om. Låter som det blir en trevlig eftermiddag, lite mingel och kanske lite... gratismat??
Det är ju inte helt fel, mums! Ha det så bra
Kram
men LKU
nu måste vi har missförstått varandra..
du bodde ju i backa..
Backa?? Näe där har jag aldrig bott!
Bodde först på Tredje Långgatan borta i Linne/Masthugget, sen flyttade jag till Johanneberg och har bott här närmare bestämt 7 år
Mmm, ja blev nog lite missunderstandning där, men så kan det ju bli ibland
Ha en bra kväll Princess Kramis
Gick bra hos sköterskan på Läkarhuset men tyvärr låg det högt fortfarande, 160/100. Så det blir till att åka till Sahlgrenska på fredag och se vad som säger där... Känns jobbigt men samtidigt lika bra få klarhet i vad det är och vad vi kan göra åt skiten
Kan inte gå runt och ha såna här frukstansvärda migränanfall var och varannan dag och vara såhär sjuuuukt trött så jag tror jag ska somna stående
Nu lite te och macka och sen försöka hålla sig vaken till 22 när sambon kommer hem
Hoppas alla rara har en skön kväll!
Kramar