• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Fru någongång.

princess. Men då passade det ju ganska bra ändå att jobba imorgon? Fast irriterande när man ställt in sig på att vara ledig.

Seg dag idag, åt frukost och sedan la mig på soffan. Men det är lördag ju :) Sambon sover ännu, får nog väcka honom snart, Skall gå och handla lite idag. Basvarorna börjar ta slut..

LKU och ni andra PB fans. Nu har dom släppt reklamen på tv iaf.. kommer snart. Så dreggla lite framför reklamen :)

kram

• onaka pompom

Hej i tråden!

Nu kanske jag kan skriva lite mer än om BARA mat som det blev sist...haha

LKU: Hur har du det tjejen? Mår du lite bättre? Vad hittar du på i helgen annars? Vädret är ju just nu iaf bedårande!!

Fru Henax!! HEEEJ! Längesen sist Ja onaka pompom passar in på mig.... hahaha

PD: Smart att verkligen tänka efter angående tatueringen! För det är ju nåt som man har resten av livet (de flesta iaf...)

Fru någongång: från xs till s???!!!??!!!? Gah!! *avis* Vilka små och härliga små storlekar du kör med Jag köpte oxå en hel del på gina trico när jag var gravid. Perfekt!
    Mår du bra annars? Vilken vecka är du i nu? Borde kunna räkna ut det egentligen från när du skrev att ni ska ha...
    Låter förresten som en härlig lördag för din del!

Eurolady: DU verkar verkligen ha ett spännande jobb! Härligt! Trivs du bra?

Igår var svägerskan o hennes man här. Så vi åt kycklingenchilada och sen chokladpudding med grädde. Mums. Oj, nu blev det visst mat igen! Iaf så hade vi tänt upp en massa med ljus både inne och ute Mysigt!! Det är det klart bästa med hösten och mörkret...
    Idag är det lugnt, väntar på att sambon ska komma hem för sen ska vi ut på långpromenad i det underbara höstvädret. Han hade den briljanta idéen att köpa en stor påse med lösgodis till långpromenaden. Det borde bli lika med noll då vad det gäller kalorier va?

Nu sover lillan så jag ska fixa iordning mig och börja med maten...

Sköt om er allesammans och hoppas innerligen att ni har en skön helg!!

• Fru någongång.

Onaka.. Vi skall ha den 19/3. enligt familjeliv är jag i v.17. Jo det har sina fördelar att vara liten ibland :) Det är mest magen som växt så det är bra.

Sittter och skriver handlinglista, och försöker hitta en bra meny för veckan som kommer. Vi är värdelösa på det, men skall verkligen försöka. Är så trött på att försöka komma på samma dag vad man skall äta. Men det blir spenatsoppa en dag iaf och så skall jag försöka hinna baka bröd ngn dag.

Låter som en bra dag onaka pompom. Härligt med promenader. Längat så tills dess :) Helt ot. vad har ni köpt för vagn?

• onaka pompom

Fru Någongång: Vi köpte en barnvagn av min arbetskamrat. De hade knappt använt den, men den är nog 3 år gammal iofs så det är inte "årets" modell... men den funkar jättebra och det är ju huvudsaken!! 500kr var lite lagom pris som vi fick ge;) Men annars har jag hört att man kan beställa från Tyskland via nätet som ska vara bra!! Men hu vad det är dyrt med nya vagnar, fast ska man ha dem ett tag och tycker man att det är viktigt med allra senaste så är det ju helt klart värt det.
    Jag är ju ute och går minst en timme varje dag så det är ju en bra pryl att satsa pengar på.

• onaka pompom

Fru Någongång: Förresten har ni vart på UL än?

• Fru någongång.

Nej vi skall dit den 23/10. så det närmar sig. Skulle egentligen den 18 men då måste sambon tyvärr åka till usa så vi fick skjuta upp det några dagar. Annars hade jag ett gäng kompisar som mer än gärna följt med :) men det skulle känts konstigt utan honom.

Nu skall vi snart äta, jag var och handlade en massa och nu lagar sambon mat och pysslar om mig :)

Sedan blir det filmmys.

ha det gott tjejer. Kram

• Princessdiamond

skulle vi kunna glömma dig??
    tokstolla!

• Princessdiamond

skönt!
    för jäkla jobbigt när man inte har tillgång till nätet

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07