• LKU

Vansinnigt underbara... Höst-07

Välkomna alla underbara flickor!

• Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07
  • Cantaton

Fru Någongång - jag har också hämtat ut ett paket med böcker från Bokus idag - dock innehåller de nog ingen vidare rolig läsning. "Modern Financial Management" och "Aktier, optioner, obligationer" är titlarna. Och dyrt var det. Men den engelska boken kostade drygt 650kr på Bokus medan den kostade över 1000 (!) kronor på Akademibokhandeln - och då var det studentpris... ehh?!

Jag tror på att ni gör ett jättefint jobb med barnen Lätt att det är viktigare med trygghet och kontakt än att kunna bre mackor...

love U !!!!!!!!!!!!! [img]e.deviantart.com/emoticons/w/w00t.gif[/img] Välkommen tillbaka!

Jag gick upp där en vecka, och har "bara" gått ner 2,1kg under samma fyra veckor, men det är lagom på nåt sätt ändå. Jag har inte brådska, huvudsaken är att tendensen pekar nedåt.

*sitter o leker med de nyinstallerade programmen* Hoppas gymnasieskolan kan identifiera konserten med ett hösttema, för i dagsläget är affischen väldigt höstig (vilket SFL kan intyga - den är f.ö. ännu höstigare nu )

• Princessdiamond

gick in på den gamla tråden för att fråga om alla hade gått i ide.. och upptäckte då att tråden stängts för svar..
    inte konstigt att det va dött igår

• LKU

Hej alla söta!

Önskar er en fin och mysig helg
    Här blir det inte skaldjursafton just ikväll, utan i morgon. Har haft hemsk huvudvärk hela dagen och varit helt off, känns aningen bättre nu men jättetrött så det får bli lite Taco-tallrik i dag, funkar

Var till gyn på vanlig koll, brukar gå en gång om året och ta sån cellprovning, känns tryggt och bra och nu var det dags. Passade då på att ta ett blodtryck och det visade inge bra alls så det känns tråkigt Blir orolig över om man ska behöva in och valsa i sjukhus-svängen IGEN, efter att jag äntligen är friskskriven. Vet inte hur mycket ni vet om blodtryck, men jag hade 200/130 när det var som allra värst och i dag hade jag 150/105 och det är inte skyhögt, men högt.
    Blir väl till att ringa till "Med" igen och hoppas på att man inte blir lika brutalt avfärdad som sist

Jaja, allting ordnar sig. Nu är det fredagsmys och skön kväll som gäller. Sambon är ledig fre, lö, sö så det är jätteskönt.
    Må så gott flickorna
    Kramar

• Princessdiamond

oh, jisses gumman!!
    det var verkligen inget bra blodtryck!!
    min styvfar har högt blodtryck (eller nu går han på piller så nu är det ju bra).. å maken ligger på gränsen..
    jag tror jag ligger på helt ok, men tycker det skiljer sig lite från dag till dag.. (vi har en egen maskin här hemma som vi köpte när gubben min upptäckte att han låg i farozonen)..
    idag låg jag tom på gränsen till lågt.. men det lär nog va en engångsföreteelse (stavas det verkligen så?)

jaja..

vet inte vad jag skall säga gumman..
    det finns iaf massor att göra åt det, även om det kanske är kämpigt.. men det kan det nog va värt.. du är ju så ung än
    så du har alla chanser i världen att komma till rätta med det! *kram*

• Fru Henax

Så det är HÄR ni er, tjejer!! Herremingud, vad rädd jag hann bli innan jag hittade er!

Erkänner villigt att jag inte läst nånting av vad som skrivits... så därför kommer jag inte kommentera nånting heller! Utan nöjer mig med ett glatt:GO´KVÄLL OCH HA EN RUGGIGT BRA HELG, ALLIHOPA!

Ser iaf att jag har nåt jag måste läsa på om... SUPERSMILEYS! TJOHOOO, Va kul!

• Fru någongång.

Hej Fru Henax. Kul att se dig igen :) Jo här är det smileyasar överallt nu förtiden..

Här blir det också tacos ikväll. Trött och hes och allmänt ur fas så blir det så. Sambon skall ut med killarna så jag får se åp film och sova :) Min bror skall dock på fest i mitt hus ikväll så han kommer förbi och säger hej. Men det är bara trevligt.

Helgen blir det lite inflyttningsfest/födelsedagsfest imorgon hos en kompis. Söndag hoppas jag att vi skall gå på lite lägenhetsvisningar. Tycker det är en mysig sysselsättning. Men vi skall hitta något att titta på också :)

Men nu till köket och matlagning. Innnan idol börjar.

Hungry

kram på er

Svar på tråden Vansinnigt underbara... Höst-07